Asistent Administrare Personal (contract pe perioada determinata de 6 luni)

LUGERA & MAKLER SRL

16-03-2007 | EXPIRA LA 22-03-2007

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Pentru unul dintre clientii nostri, o companie multinationala ce activeaza in domeniul telefoniei mobile, avem deschisa pozitia de Asistent Administrare Personal.

Responsabilitati:
Realizarea de inregistrari si modificari in cartile de munca sau in actele aditionale;
Realizarea de adeverinte;
Mentinerea contactului cu autoritatile specifice;
Colaborarea cu departamentele din cadrul companiei;
Oferirea informatii specifice catre colegii din cadrul departamentului de resurse umane sau din cadrul companiei.


CERINTE

Experienta pe o pozitie similara;
Cunostinte de legislatia muncii;
Bune cunostinte utilizare PC (Word, Excel);
Excelente abilitati de comunicare;
Atentie pentru detalii si rabdare;
Detinerea Atestatului de Inspector Resurse Umane constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Lugera & Maklér operates in Slovakia, Czech Republic and Romania. We made it our job to help companies to find the right employees. To help ambitious people to find the right employer. We match the right person with the right company at the right time. Very fast. So that the perfect job soon is yours.