Job expirat
- Participa si asigura traducerea in cadrul intalnirilor de afaceri cu clientii straini;
- Pastreaza legatura permanenta intre Directorul Executiv si reprezentantii de vanzari;
- Arhiveaza corespondenta pe criterii care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii;
- Raspunde pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate;
- Asigura in permanenta companiei necesarul de marfuri in baza comenzilor primite.
- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
- Urmareste stocurile de marfa.
- Studii medii/Studii superioare;
- Experienta pe post similar - minim 1 an;
- Cunostinte limba engleza - nivel avansat;
- Cunostinte PC - MS OFFICE;
- Rezistenta la stres;
- Analitic, flexibil, constiincios;
- Dorinta de a lucra in echipa.
Pachet salarial motivant.
Citius HR este o companie de resurse umane ce ofera servicii complete si profesioniste in domeniul resurselor umane.