Asistent Achizitii

bauMax ROMANIA SRL

11-01-2007 | EXPIRA LA 17-01-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Verificarea si analiza rezultatelor: supraveghere permanenta a evolutiei circulatiei grupelor principale de produse, a profitului brut, a rulajului si a stocurilor de marfa;
- Verificarea tuturor activitatilor legate de campaniile promotionale;
- Corespondenta si comunicare cu toate departamentele firmei;
- Sortarea, prelucrarea si predarea corespondentei intrate;
- Organizarea activitatii de birou;
- Gestionarea bazelor de date (WWS si SAP);
- Activitati de marketing


CERINTE

- Cunoasterea avansata a MS Office in special a programelor Access si Powerpoint;
- Cunostinte foarte bune de limba germana, engleza;
- Cunoasterea tehnice, cunostinte economice;
- Capacitate organizatorica, spirit de echipa, munca individuala, respectarea termenelor, capacitate de decizie, perseverenta.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania bauMax reprezinta in Austria si in tarile Europei Centrale si de Est in care se extinde un pionier al conceptului comercial Do-it-yourself. Obiectivul nostru este sa sprijinim clientii nostri in realizarea proiectelor de constructii si amenajari gospodaresti. Oferim un sortiment bogat de produse de materiale de constructii si bricolaj, asiguram servicii multiple si avem o politica atragatoare de preturi pentru cele mai diversificate cerinte.
Compania bauMax considera echipa sa de angajati ca o familie, ne bazam pe activitatea in echipa, grija reciproca, recunoastere si promovare.