Asistent(a) Service Utilaje Agricole John Deere

IPSO SRL

13-10-2008 | EXPIRA LA 19-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul de Asistent(a) service Utilaje Agricole John Deere este locat la sediul nostru din Fetesti.

Asistentul(a) de Service are ca responsabilitati sarcini administrative necesare pentru buna desfasurare a activitatii de service:

- Gestionarea bazelor de date cu clienti/ piese/ echipamente din parc;
- Gestionarea contractelor de service si de piese: urmarirea produselor si a obligatiilor generate de aceste contracte si urmarirea datelor de expirare in vederea reinnoirii contractelor;
- Procesarea ordinelor de misiune ale tehnicienilor;
- Facturarea interna si externa a ordinelor de reparatii si transmiterea acestora catre clienti;
- Gestionarea bonurilor de comanda pentru utilaje si piese si transmiterea lor catre departamentul comercial;
- Centralizarea comenzilor de reparatie din atelier;
- Intocmirea de rapoarte privind activitatea de service.


CERINTE

- Studii medii sau superioare, de preferat economice sau tehnice;
- Experienta pe o pozitie de secretariat/ asistenta comerciala- constituie avantaj;
- Cunostinte de contabilitate primara si/sau facturare;
- Excelente abilitati de utilizare calculator - Word, Excel, Outlook;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational.

Calitati:

- Persoana autonoma;
- Simt organizatoric deosebit;
- Atentie;
- Seriozitate;
- Rigurozitate;
- Comunicativitate;


BENEFICII OFERITE

Salariu atractiv.
Oportunitati de evolutie in cariera.

Vor fi contactate doar persoanele ce corespund cerintelor.


DESCRIEREA FIRMEI

IPSO este puternic implantata pe piata din Romania inca din anul 1991.

Alaturi de colaboratorii sai IPSO dezvolta si mentine activa o retea de distributie pentru:

Renault Trucks

Automobile Renault, Dacia, Nissan

John Deere, Kuhn, si Manitou

Mai mult de 600 de colaboratori asigura distributia si service-ul pentru aceste marci diverse si de renume mondial.

Valorile noastre sunt acelea ale unei intreprinderi familiale aflate in serviciul clientilor sai.

Prin experienta, respect si atitudine pozitiva ne construim viitorul sigur catre care tindem cu totii.