Asistent(a) presedinte

Search Corporation

15-11-2008 | EXPIRA LA 21-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitati organizatorice, de secretariat si administrative
- elaborare rapoarte si corespondenta de afaceri
- organizarea agendei zilnice
- redactare si traducere documente si corespondenta
- organizarea calatoriilor
- alcatuire si administrare evidente si baze de date
- primire, distribuire si organizare corespondenta(scrisori, faxuri)
- organizare si evidenta documente
- asigurare interfata in relatiile cu colaboratorii firmei
- preluare si distribuire apeluri telefonice
- asigurare necesar de materiale consumabile si de protocol


CERINTE

- Studii superioare, preferabil tehnice
- 3 ani experienta intr-un post similar
- Foarte buna cunoastere a principiilor si practicilor de secretariat cerute de mediul de afaceri
- Limba englea - (scris, tradus, vorbit) nivel avansat , prezinta avantaj cunoasterea vocabularului tehnic
- Cunostinte foarte bune de limba romana (inclusiv reguli de gramatica, ortografie si punctuatie)
- Aplicatiile: MS Word, Excel, Power Point, Outlook Express (Microsoft Outlook), Internet Explorer - nivel avansat
- Familiarizat(a) cu folosirea echipamentelor specifice de birou (telefon, fax, copiator, scanner)
- Redactare corecta minim 50 cuvinte/minut
- Atentie deosebita la detalii. Spirit de observatie. Foarte organizat(a)
- Capacitate de a relationa cu oamenii cu rabdare, tact, profesionalism.


BENEFICII OFERITE

Firma ofera posibilitatea consolidarii carierei intr-o firma mare, de nivel international


DESCRIEREA FIRMEI

Search Corporation este o firma romaneasca de engineering, de 17 ani lider pe piata serviciilor de proiectare, consultanta, planificare, managementul proiectelor de infrastructura rutiera si cercetare