Job expirat
Postul se subordoneaza Directorului de Departament si nu are oameni in subordine.
Responsabilitati:
- Asigura, organizeaza si gestioneaza agenda Directorului
- Gestioneaza corespondenta comerciala (fax, email, etc)
- Intocmeste corespondenta (raspunsuri, scrisori)
- Traduce diverse documente si documentatie
- Ofera suport administrativ : organizeaza intalniri, conferinte, asigura logistica rezervarilor pentru bilete de avion, hoteluri, etc.
- Centralizeaza rapoartele de management
- Absolvent/a de studii superioare tehnice/economice.
- Experienta in domeniu: minim 2 ani.
- Cunoasterea limbii franceze si engleze, nivel avansat - cerinta eliminatorie
- Buna cunoastere a programelor Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), PowerPoint si navigare Internet.
- Persoana organizata, responsabila, cu atentie distributiva si rezistenta la efort.
- Prezenta agreabila, vocabular profesional adecvat.
- Carnet de conducere: categoria B.
- Va rugam sa trimiteti Curriculum Vitae insotit de Scrisoare de intentie
Posibilitate de dezvoltare personala, acces la cursuri de instruire profesionala, pachet salarial negociabil in functie de exeperienta dovedita.
Numai candidatii selectati vor fi contactati.
Integrator de servicii industriale:
- proiecte la cheie in industria cimentului, infrastructura telecomunicatii, echipamente electrice si de automatizari, retele voce-date, sisteme de securitate, confectii si structuri metalice
- antreprenor general constructii civile si industriale