Asistent/a Director Executive (Specialist Suport)

Telekom Romania Communications S.A.

02-12-2014 | EXPIRA LA 01-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Furnizează suport administrativ general presupunând colectarea, rezumarea şi analizarea de informaţii şi pregătirea de statistici, rapoarte şi prezentări pentru un departament sau grup de specialişti pentru a facilita activitatea acestora.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Organizează şi păstrează documente financiare şi/sau tehnice complexe şi/sau confidenţiale şi dacă este necesar caută informaţiile suplimentare solicitate, verificând completitudinea şi acurateţea acestora.
Actualizează fişiere complexe folosind software adecvat, colectând, rezumând şi analizând date din diferite surse.
Colectează şi consolidează date pentru a întocmi şi/sau actualiza statistici tehnice şi de afaceri pentru uz intern sau extern.
Caută o mare varietate de informaţii solicitate, colectând şi prelucrând date şi statistici din diferite surse şi pregăteşte grafice şi tabele pentru prezentări sau includere în rapoarte.
Pregăteşte rapoarte curente şi analizează tendinţe, colectând date dintr-o multitudine de surse din interiorul sau exteriorul departamentului.
Efectuează analize specifice la cererea managementului, urmând proceduri şi instrucţiuni bine stabilite, consolidând şi sintetizând informaţiile conform scopului analizei.
Poate efectua activităţi de secretariat presupunând dactilografiere, îndosariere, efectuarea pregătirilor necesare pentru întâlniri şi călătorii, etc. pentru a facilita comunicarea şi relaţiile în cadrul şi în afara departamentului.


CERINTE

Studii:
Studii Superioare.
Experienţă în muncă:
Cel puţin 2 an experienţă intr-o pozitie similara;
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Abilităţi avansate de lucru cu pachetul Office (Word, Excel, Power Point);
Cunoştinţe avansate de limba engleză;
Corectitudine, onestitate, iniţiativă;
Abilităţi de lucru în echipă;
Abilităţi de comunicare;
Cunoştinţe de operare pe calculator;
Gândire analitică;
Promptitudine;
Experienţă de lucru într-un mediu dinamic;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.