17-09-2006 | EXPIRA LA 23-09-2006
Job expirat
* Asistent/a clienti in limba italiana ¿ corespondenta prin e-mail cu membrii panelului de respondenti Ipsos;
* Redactarea unui newsletter lunar pentru respondentii sondajelor online;
* Updatarea paginilor in italiana de pe website-ului dedicat panelistilor;
* Comunicare inter/intra-departamentala pentru rezolvarea problemelor reclamate de respondenti;
* Cunostinte excelente de limba italiana;
* Cunostintele bune de limba engleza constituie un avantaj;
* Abilitati de comunicare;
* Orientare catre rezolvarea problemelor;
* Cunostinte de baza pentru Microsoft Word, Outlook, Internet Explorer;
* Eficienta in munca de echipa;
* Abilitati de organizare si planificare a timpului;
* Atentie la detalii.
* Posibilitatea unui start bun in cariera, intr-un mediu de lucru occidental si alaturi de o echipa tanara;
* Oportunitati de training;
* Oferim on-the-job-training;
* Salariu motivant, in functie de performante si de vechimea in munca;
* Program de lucru flexibil, 4h pe zi, oricand intre orele 9 :30 si 18 :30.
Ipsos se situeaza in top-ul primelor 3 companii de cercetare de piata din lume, este prezent in 49 de tari si isi desfasoara studii la nivel global in peste 100 de tari.
Ipsos a creat un business unitar ¿ cercetare bazata pe chestionar ¿ sustinut prin 5 specializari:
- explorarea potentialului si a tendintelor pietei;
- testarea de produse si reclame;
- construirea unei relatii intre producator si consumator;
- studii de audienta, perceptie si consum media;
- cercetari sociale si sondaje de opinie.
Ipsos Interactive Services este o structura dedicata cercetarii de piata on-line si functioneaza in doua platforme regionale : America de Nord si Europa.
Ipsos Interactive Services Europe cauta pentru sediul operational din Romania persoane exceptionale pentru a completa echipa de profesionisti in cercetare de piata.