ASISTANT MANAGER- cunoscatoare de limba germana

ABC Human Capital

09-10-2007 | EXPIRA LA 08-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:
Preluare si redirectionare apeluri telefonice catre persoanele vizate
Primeste si trimite corespondenta firmei, inregistrand-o in registrul de corespondenta al firmei
Raspunde de relatia cu banca – solicitare solduri de la banci, depunere / ridicare documente
Aprovizionarea firmei cu consumabile (birotica – papetarie)
Tine evidenta facturilor de plata catre furnizori interni si externi si intocmeste documentele de plata aferente: plata numerar, ordin de plata, dispozitie de plata externa, etc.
Intocmeste dosarele aferente fiecarui import in original si copie
Efectueaza operatiuni specifice de casierie : efectueaza plati numerar catre furnizori, acorda avansurile spre decontare pe baza dispoziiilor de plata semnate de Directorul General
Tine evidenta contabila primara :registru de casa, jurnal de cumparari si vanzari
Primeste si verifica deconturile privind deplasarile angajatilor
Primeste rapoartele colegilor din diverse departemente, le centralizeaza si le preda Directorului General
Completeaza diverse situatii la zi privind : importurile, cheltuielile privind cazarea si deplasarile, protocolul, etc.


CERINTE

Cerinte:
Experienta pe un post similar – minim 1 an
Studii superioare
Limba germana – nivel avansat
Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonala.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv,
- mediu de lucru placut.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast , complex , provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.