Asistant Manager

S.C.QUEEN MONACO DISTRIBUTION S.R.L.

13-03-2007 | EXPIRA LA 12-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Atributii generale:
- pastreaza legatura cu furnizorii externi de produse si materie prima
- Asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale: planificare, organizare, coordonare, monitorizare etc.;

Atributii specifice procesului de achizitii:
- centralizeaza necesarul de marfa si materie prima
- intocmeste, deruleaza si urmareste comenzile de aprovizionare
- verifica stocurile de siguranta
- cautarea de noi furnizori pentru produsele necesare companiei
- rapoarte periodice specifice
- activitati de protocol si organizare birou.

Atributii specifice office:
- Sustine activitatea zilnica a Managerului General si asigura suportul administrativ necesar (bilet tren/ avion, asigurare medicala, ordin de deplasare, diurna etc);
- Gestioneaza documentele si informatiile care intra si ies din companie;
- Preia apelurile telefonice, e-mailurile si faxurile;
- Desfasoara activitati care urmaresc dezvoltarea companiei, atingerea obiectivelor strategice;
- Asigura confidentialitatea informatiilor in cadrul companiei.


CERINTE

- studii superioare
- limba engleza - nivel avansat
- experienta min. 1 an intr-o pozitie similara
- rezistenta la stress
- perseverenta
- atentie la detalii


DESCRIEREA FIRMEI

Compania Queen Monaco Distribution-Romania este parte a Holding Business Queen Monaco infiintat in 1996 si are ca obiecte principale de activitate: import-export, distributie nationala si locala , vanzare en-gros, productie si comercializare, precum si transport marfa.