ART DIRECTOR

U MEDIA STORE

03-10-2007 | EXPIRA LA 02-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Propune si realizeaza conceptele creative pt. client;
-Sustine proiectele creative la client;
-Realizeaza layout-uri , materiale promotionale si opereaza modificari pe layout-uri aflate in lucru;
-Se asigura ca fiecare material ce va fi publicat va respecta standardele de executie;
-Se asigura de respectarea deadline-urilor agreate;
-Colaboreaza cu Departamentul Productie;
-Participa la brainstorming-uri, livreaza idei (concept si executiile lor) in conformitate cu brieful, brandul si bugetul aprobat;
-Coordoneaza si realizeaza tot ce tine de designerul publicitar (flyere, logo, spot TV);
-Design de site web;
-Abilitati de prezentare;


CERINTE

-Studii superioare de arte/design (absolvite/in curs) ;
-Experienta in publicitate - 1-2 ani pr un post similar;
-Foarte bune cunostinte de soft de design graphic (CorelDraw, Adobe Photoshop,Quark Xpress Illustrator, Macromedia Flash, Freehand, etc.) – nivel avansat;
-Cunostinte de baza de HTML;
-Pregatit sa lucreze pe platforma IBM (PC);
-Cunostinte de limba engleza, scris si vorbit;
-Sa aiba idée, concept si executie;
-Persoana creativa, talentata, spontana, cu imaginatie;
-Cunostinte de comunicare vizuala (compozitie, cromatica, echilibru);
-Capacitatea de a lucra eficient in conditii de stres;
-Ordonat, atent la detalii, punctual;
-Simtul umorului bine dezvoltat;


BENEFICII OFERITE

-Salariu motivant, in functie de experienta;
-Mediu de lucru atractiv;
-Lucrul intr-o echipa tanara, dinamica;
-Posibilitati de promovare;


DESCRIEREA FIRMEI

Membra a grupului UTI, compania U Media Store a fost infiintata din dorinta de a largi gama de produse si servicii tehnologice prin canale de ‘new media’,internet, 3G, interactivitate si catre piata de divertisment, avand ca public tinta tineri intre 15 si 25 de ani (largit, 13 - 35 ani).
UTV este primul produs U Media Store care exprima intentiile companiei privind produsele si serviciile multimedia. Prin natura sa de televiziune interactiva, UTV este o prezenta unica pe piata media din Romania, definita pe langa interactivitate de serviciile inovative si pachetul grafic utilizat, precum si de lipsa VJ-ilor si a prezentatorilor.
Programul muzical non-stop al postului este alcatuit exclusiv din videoclipuri muzicale – hit-uri internationale (60%) si romanesti (40%), telespectatorii avand posibilitatea de a alege prin vot urmatorul videoclip difuzat dintre doua videoclipuri.