AREA SALES MANAGER zona SUD

LA FANTANA

07-12-2011 | EXPIRA LA 07-12-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordoneaza echipa de vanzari din zona de Sud
- monitorizeaza atingerea targetului individual al Reprezentantilor de Vanzari din echipa sa si este direct responsabil de realizarea targetului pe echipa,
- raspunde direct de mentinerea relatiilor cu clientii KA din portofoliul zonei,
- participa la licitatiile electornice sau deschise pentru companie si este direct raspunzator de rezultatele acestora,
- participa la negocierea de contracte pentru potentialii clineti, alaturi de membrii echipei sau individual,
- participa la recrutarea si selectia membrilor din echipa,
- propune si implementeaza metode de motivare, training-uri specifice, grile de bonusare/comisionare, etc
- intocmeste rapoarte saptamanale si lunare privind statusul portofoliului echipei, vizite zilnice, targete saptamanale/lunare, etc
- stabileste indicatorii de performanta calitativi si cantitativi pentru echipa din subordine;
- raspunde pentru atingerea KPI individuali.


CERINTE

- absolvent de studii superioare,
- experienta minim 3 ani intr-o pozitie similara,
- experienta in coordonarea si motivarea echipelor de vanzari,
- persoana dinamica, proactiva, cu experinta in nogociere corporate,
- disponibila la activitate de teren de 85% din programul lunar,
- cunostinte MS Office nivel avansat, cu precadere Excell si raportare


BENEFICII OFERITE

Compania La Fantana ofera un pachet salarial atractiv, format din salariu fix si comision rezultat din evaluarea individuala si a echipei, inclusiv bonus semestrial.
Pachetul salarial cuprinde masina de serviciu, telefon, laptop, asigurare de viata, abonament medical.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania La Fantana a fost infiintata in anul 2001, printr-o investitie initiala de 3 milioane de dolari, capital integral privat si majoritar suedez, constituindu-se ca raspuns la tendinta companiilor de a se orienta catre noul sistem, modern si eficient, de aprovizionare cu apa.

In anul 2003 au fost investite inca 3 milioane de dolari in cresterea productiei, cresterea parcului auto, deschiderea de noi filiale, implementarea sistemului ERP si comunicare, astfel ca investitia totala se va ridica la 6 milioane de dolari.

Intreaga afacere este cladita pe principiul parteneriatului, iar investitia este reciproca: clientii nostrii investesc incredere, iar noi profesionalism si experienta. Relatia este una speciala si are un singur scop - satisfactia consumatorului.