Anunt recrutare

CSIPPC

23-04-2014 | EXPIRA LA 23-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- primirea, înregistrarea corespondenței şi distribuirea în cadrul instituției, conform rezoluțiilor directorului executiv și directorului adjunct;
- redactarea corespondenţei (uzuale) la calculator, sub semnăturile directorului executiv și/sau a directorului adjunct;
- expedierea corespondenței, cu asigurarea elementelor necesare (semnături și ștampile, înregistrare, întocmire referate pentru decontarea costurilor) și arhivarea conform procedurilor interne;
- înregistrarea, transmiterea şi/sau arhivarea actelor, documentelor şi mesajelor prin fax sau mail, primite sau transmise de instituție şi răspunde de păstrarea acestora în conformitate cu legislaţia în vigoare.
- asigurarea comunicării, prin scanare și transmitere pe mail, a dispozițiilor conducerii (decizii, informații, documente, proceduri, etc) către celelalte compartimente, în vederea îndeplinirii sarcinilor de muncă ce le revin acestora;
- asigurarea transmiterii şi primirii mesajelor telefonice şi prin fax, înspre și dinspre instituție;
- asigurarea multiplicării materialelor de ședințe, întruniri, etc;
- asigurarea organizării întrunirilor de lucru și a ședințelor (anunțuri, urmărire confirmări, primire vizitatori, asigurare protocol pentru desfășurarea acestora în cele mai bune condiții);
- aducerea la îndeplinire și a altor atribuții stabilite de conducerea instituției, atribuții care contribuie la organizarea şi desfãşurarea corespunzãtoare a activității acesteia;
- întreţinerea biroticii (computer PC, fax, xerox) în bune condiţii;
- manifestarea unei atitudini respectuoase în relaţiile cu personalul, cu vizitatorii instituției ;
- asigurarea confidenţialității asupra activităţilor desfăşurate şi a lucrărilor realizate.


CERINTE

• Studii superioare - de preferat in domeniul economic
• Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice: 5 ani
• Operare pe calculator: Microsoft Office, Internet Explorer - nivel mediu
• Cunoașterea limbii engleze - nivel mediu;
• Experiența în organizarea activităţilor de secretariat tehnic - administrativ de preferat în instituții publice
• Experienta in organizarea de intalniri, conferinte si alte evenimente;
• Experienta in organizarea sedintelor, inclusiv in redactarea de procese verbale/minute ale sedintelor si asigurarea materialelor de sedinta , precum si a protocolului;
• Experienta in organizarea agendei directorilor institutiei;
• Experienta in redactarea de adrese, referate, rapoarte si alte situatii solicitate de conducere;
• Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: capacitate foarte buna de comunicare, înţelegere, capacitate de muncă în echipă, de analiză şi sinteză, gândire analitică, precum şi de relaţionare socială, asumarea responsabilităţilor, dorința de autoperfecţionare


BENEFICII OFERITE

- telefon mobil de serviciu;
- lucrul într-un mediu plăcut,


DESCRIEREA FIRMEI

Institutie publica