ANGARE SUPERVISOR CALL CENTER LB. ITALIANA (BUCURESTI)

Confidential

23-11-2014 | EXPIRA LA 23-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Profil candidat:

Se cauta o persoana care:
➢ cunoaste limba italiana la nivel foarte avansat.
➢are foarte bune abilități organizatorice, administrative, de comunicare și relaționare, atentă la detalii și cu deosebite calități de analiză și sinteză. Această persoană trebuie să dea dovadă de creativitate, autenticitate, responsabilitate, disciplină și rigurozitate.
➢este dotata cu un bun simț de eficientizare a timpului, cu acuratețe în gândire și corelare, cu o atenție orientată către soluție și prioritizare, cu putere de evaluare obiectivă și cu o mentalitate pro și retroactivă.


CERINTE

Cerințe candidat:

➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite

➢ Cel puțin doi ani de experiență în vânzări.
➢ Cel puțin un an de experiență într-un call center.
➢ Experiență anterioară în organizarea și coordonarea unei echipe de cel puțin cinci persoane.
➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite.
➢ Cunoștințe foarte bune în utilizarea suitei Microsoft Office, în mod expres Outlook, Excel, PowerPoint și Word.
➢ Disponibilitate pentru posibile deplasări externe.

Sarcini candidat:

➢ Organizarea și coordonarea unui departament de call center.
➢ Însușirea repertoriului companiei și studierea constantă a pieței de lucru.
➢ Realizarea strategiilor de vânzare și abordare a clienților.
➢ Preluarea apelurilor în caz de necesitate sau a celor de profil înalt.
➢ Instruirea personalului nou cât și îmbunătățirea celui existent.
➢ Întocmirea de rapoarte, evaluări de personal și documentații aferente.
➢ Monitorizarea personalului de lucru și realizarea indicilor de performanță.
➢ Stabilirea de ședințe, obiective și statistici săptămânale.
➢ Motivarea spiritului de echipă și promovarea unei comunicări pozitive.


BENEFICII OFERITE

Beneficii candidat:

➢ Contract pe perioadă nedeterminată.
➢ Salariu foarte atractiv.

Detalii suplimentare:

➢ Progam de lucru L-V: 10.00 -19.00 (pauza 1 ora)
➢ Alte detalii vor fi comunicate ulterior la interviu