Angajez Asistent Manager

GROUP Convest

28-07-2016 | EXPIRA LA 27-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu caracter confidenţial, se ocupa de traducerea anumitor documente când situaţia o cere);
- gestionarea fluxului informaţional generat în interiorul companiei (întocmirea şi trimiterea către persoanele participante a ordinii de zi a şedinţelor, întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor, redactarea şi trimiterea procedurilor şi a regulilor interne în conformitate cu normele interne ale companiei);
- administrarea apelurilor de intrare în companie;
- coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, presă, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat;
- coordonarea activităţilor de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele şi evenimentele de protocol organizate de companie);
- coordonarea activităţilor de deplasare a personalului companiei (se ocupă de rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări, procurare de bilete);
- managementul şi evidenţa obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe la nivelul întregii companii;
- coordonarea activităţii de PSI si protecţia muncii la nivelul întregii companii;
- coordonarea activităţilor de recrutare, selecţie şi integrare a personalului (anunţuri de recrutare, preselecţie candidaţi, organizarea interviurilor de selecţie, organizarea activităţii de întocmire a dosarului de angajare şi a actelor necesare pentru încheierea contractelor de muncă);
- coordonarea activităţii de evidenţă a personalului (condica de prezenţă, foile collective de prezenţă, ordinele de deplasare, certificatele medicale, cererile de concediu, evidenţa globală a programărilor de concedii în conformitate cu politica firmei, urmăreşte ca fiecare dosar de personal să fie complet şi corect întocmit);
- coordonarea activităţii administrative la nivelul sediului şi a punctelor de lucru (urmărirea documentatiilor de funcţionare, a poliţelor de asigurare, a funcţionării la întreaga capacitate şi la maximum de siguranţă a punctelor de lucru);
- gestionează şi urmăreşte soluţionarea reclamaţiilor primite;
- efectueaza operatiuni bancare si intocmeste setul de documente pentru operatiuni bancare;
- asigura suport administrativ si operational superiorului in pregatirea raportarilor;
- introducerea in sistemul de contabilitate a facturilor de cheltuieli si furnizori;
- urmarirea scadentelor la plata pentru furnizori, prestatori de servicii etc.;
- inregistrareaza operatiunile de incasari si plati cu numerar;
- asigura arhivarea documentelor primare;
- intocmeste diverse situatii solicitate de conducerea societatii;
- oferă suport pentru echipa logistică ocazional când activitatea o cere;
- oferă suport pentru echipa de la relaţii cu clienţii când activitatea o cere;
- oferă suport administrativ si operational pentru echipa managerială a companiei in pregatirea raportarilor sau când situaţia o cere;
- la solicitarea echipei manageriale întocmeşte diverse studii de piaţă sau se ocupă de colectare de informaţii despre diverse subiecte de interes.


CERINTE

Experienta contabilitate primara de minim 6 luni;
Cunostinte avansate operare PC (Office);
Abilitati de comunicare si relationare, vocabular elevat, gandire analitica, capacitate de organizare si planificare, atenta si minutioasa la introducerea in programul de contabilitate a actelor primare si la completarea registrelor obligatorii;
Cunostinte foarte bune de limba engleza scris / vorbit;
Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari;
Experienta de minim 1 an pe un post similar;
Capacitatea de a lucra sub presiune si extrem de organizata, agilitate si inteligenta, punctuala;
Intelegere buna a afacerii in ansamblu;
Proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post;
Capacitate de organizare pe prioritati.


BENEFICII OFERITE

- un mediu de lucru modern şi dinamic;
- condiţii foarte bune de lucru;
- salariu motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

GROUP Convest este un grup de companii cu capital privat integral romanesc, ce activeaza individual in domeniul constructiilor, al transporturilor interne si internationale si al vanzarilor. Avem peste 50 de angajati din care personal productiv si personal tehnic, economic, de specialitate si administrativ (TESA). Avem un istoric de peste 10 ani pe piata din Romania. Serviciile oferite de grupul nostru de companii se caracterizeaza prin calitate, durabilitate si competitivitate. Contractele desfasurate cu partenerii nostrii pot evidentia seriozitatea de care dam dovada si implicarea pentru a oferi serviciile corespunzatoare numelui pe care ni l-am creat pe piata din Romania.