Angajam Operatori Interviuri pentru Studii de Piata

Daedalus MillwardBrown

26-05-2014 | EXPIRA LA 28-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

DAEDALUS MILLWARDBROWN ISI MARESTE ECHIPA DE OPERATORI INTERVIURI.

OPERATORUL DE INTERVIU IN LOCATIE CENTRALA – aplica chestionare in format electronic pe calculator respondentilor selectati in functie de studiul aflat in desfasurare.
Opiniile respondentilor sunt sondate in urma degustarii de catre acestia a unor produse/vizionari de reclame etc

OPERATORUL DE INTERVIU TEREN- culege informatii pe baza de chestionar, la domiciliul respondentilor – sondeaza parerile acestora in legatura cu diferite bunuri/servicii de larg consum. Culegerea informatiilor se face direct pe tableta.


CERINTE

DACA :
- esti atras de activitati prin care interactionezi direct cu oamenii ;
- comunici cu usurinta si cu claritate
- esti o persoana dinamica, insistenta si convingatoare;
- ai disponibilitate de a lucra pe teren/in locatie centrala aproximativ 4 h
- esti elev, student, absolvent, etc.
- stai bine la capitol punctualitate si responsabilitate...
.......Atunci ESTI PERSOANA PE CARE O CAUTAM !

Asteptam Cv-ul pe email recrutare@daedalus.ro sau puteti aplica direct pe acest site.


BENEFICII OFERITE

AVANTAJELE colaborarii cu noi :
1. Program flexibil - potrivit pentru elevi, studenti sau persoane ce au deja un job, dar au si timp disponibil ( 4 ore/zi)
2. Contract de munca individual
3. Acces la un mediu de lucru dinamic si antrenant
4.Adeverinta de practica pentru studenti in conditii agreate
5. Obtinerea unui venit de minim 100 ron , maxim - in functie de rezultatele obtinute individual


DESCRIEREA FIRMEI

Daedalus Millward Brown are peste 17 ani de activitate in Romani si este in topul companiilor de cercetare de marketing din Romania.
Printre clientii Daedalus Millward Brown se numara principalii jucatori din industria bunurilor de larg consum, telecom, servicii financiare si servicii financiar-bancare.
Daedalus Millward Brown este membra a retelei globale Millward Brown, care are 82 de locatii in 52 de tari, fiind unul din liderii cercetarii de marketing si expert in cercetari legate de advertising, comunicare de marketing, media si brand equity.