ANALIST VANZARI

PROFILUX S.A.

19-10-2009 | EXPIRA LA 25-10-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Elaborarea unor analize de performanta pe diferite axe de business: performanta pe canale de distributie, pe arii geografice, pe linie de business, categorii de clienti, si colaborare cu celelalte departamente si divizii implicate
2. Monitorizarea evolutiei vanzarilor pe anumite categorii de produse
3. Tine legatura cu departamenul de vanzari pentru a eficientiza procesul de vanzare pentru anumite categorii de produse
4. Interogarea bazei de date si realizarea de rapoarte zilnice / saptamanale / lunare legate de produsele companiei


CERINTE

1 Abilitatea de a lucra cu baze de date
2. Capacitate de a colecta, compila si analiza date
3. Capacitatea de a lucra sub presiune si stres
4. Rezistenta la rutina
5. Excelente abilitati de organizare a timpului, prioritatilor si documentelor
6. Experienta cu Word si Excel ; Nivel avansat obligatoriu!!!
7. Disponibilitate pentru perioada de proba de 2 saptamani


BENEFICII OFERITE

Mediu dinamic de lucru, pachet salarial atractiv si oportunitatea unei cariere de succes, sustinut? si de permanenta ?mbun?t?tire a nivelului profesional


DESCRIEREA FIRMEI

PROFILUX S.A. este prima firma cu capital integral privat care a lansat pe piata romaneasca sistemele de profile pentru finisaj. Primul si cel mai important distribuitor national de sisteme de finisaj pentru amenajari interioare si exterioare, PROFILUX S.A. este unicul importator si distribuitor al marcii Prolux - Genesis?. Din 1995, de cand activeaza in acest domeniu, firma si-a consolidat relatiile cu principalii producatori europeni si a creat o larga retea de distributie la nivel national.
Sloganul \\\"Calitatea este profilul tau!\\\" reflecta fidel crezul firmei, care a implementat un sistem riguros de asigurare a calitatii la nivelul selectiei furnizorilor si la nivelul serviciilor oferite clientilor. Grija pentru detaliu, atentia acordata lucrului perfect finisat si profesionalismul serviciilor sunt atributele care au consacrat PROFILUX S.A. ca simbol al calitatii.
Misiunea companiei noastre este de a construi relatii la standarde inalte cu clientii si furnizorii sai. Dezvoltarea firmei se bazeaza pe urmatorul principiu: produsele de cea mai buna calitate pot garanta succesul.
Obiectivul nostru este sa oferim Clientului nu numai cele mai bune servicii, ci si sa fim cunoscuti si recunoscuti datorita lor. Realizam acest lucru prin profesionalismul angajatilor, printr-o colaborare permanenta si prin perfectionarea continua a serviciilor furnizate.
Capitalul nostru cel mai de pret este personalul firmei. Resursele umane sunt singurele capabile sa produca si sa transforme toate celelalte resurse aflate la dispozitia unei organizatii. Oamenii reprezinta resursele active ale organizatiei deoarece potentialul lor, experienta individuala si pasiunile personale, initiativele si dezvoltarea lor contribuie activ la cresterea eficientei si a eficacitatii organizationale. Orice angajat este incurajat sa manifeste initiativa si sa faca propuneri pentru eficientizarea activitatii Societatii, perfectionarea si dezvoltarea acesteia