ANALIST TRANSPORTURI INTERNATIONALE

ABC Human Capital

14-06-2008 | EXPIRA LA 20-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru are ca obiect de activitate proiectarea si executia lucrarilor de constructii si instalatii, transporturi si expeditii internationale si interne.
Imbinand metodele clasice cu tehnologiile moderne, clientul nostru ofera servicii de un inalt nivel profesional executand lucrari de rezistenta, zidarie, tencuieli, finisaje interioare si exterioare, montaje de pereti despartitori si tavan fals, hidroizolatii si termoizolatii, acoperisuri si tubulaturi, platforme betonate, confectii metalice si fier forjat.

Responsabilitati:
- Organizeaza, urmareste si raspunde de derularea curselor angajate, de la incarcare pana la destinatie astfel incat conducatorii auto sa respecte normele legale privitoare la transportul intern si international,
- Programeaza si optimizeaza rutele, in special pentru Europa de V,
- Contacteaza potentialii clienti in vederea incheierii de contracte de transport si expeditii profitabile societatii,
- Analizeaza ofertele si cererile de transport si expeditii de pe piata interna si internationala,
- Realizeaza si urmareste intreaga corespondenta cu partenerii de transport si expeditii internationale, in vederea mentinerii in bune conditii a intregii activitati de transport si expeditii internationale,
- Asigura, instruieste si controleaza cunoasterea si aplicarea de catre conducatorii auto a prevederilor legale in domeniul transportului international,
- Intocmeste si inainteaza catre persoana desemnata sa conduca activitatea de transporturi raportarea CEMT- urilor si a autorizatiilor de transport,
- Raspunde de calitatea si acuratetea datelor si a documentelor pe care le raporteaza,
- Comunica in timp util superiorilor ierarhici si departamentului financiar costurile si veniturile produse de transporturile interne si internationale si expeditiile realizate de societate, precum si orice operatie efectuata care priveste conturile bancare si casa de bani ale societatii.


CERINTE

- cel putin un an experienta pe un post similar,
- cunsotinte de limba engleza la nivel mediu,
- capacitate de relationare interumana,
- usurinta, claritate si coerenta in exprimare,
- rezistenta la stres,
- capacitate de a evalua si de a lua decizii in timp util,
- studii superioare sau traininguri in domeniu constituie avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii solid organizate,
- Mediu si conditii de lucru deosebite,
- Posibilitati de promovare,
- Pachet salarial corespunzator performantelor.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.