Analist suport si configurare

Viveo Romania

31-12-2009 | EXPIRA LA 06-01-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Ofera asistenta tehnica de nivel 2 pentru incidentele escaladate de la nivel 1 de suport al bancii, respectand SLA-urile aflate in vigoare
- Documenteaza si asigura suport constant pentru aplicatii
- Transmite spre solutionare incidentele care nu pot fi rezolvate in cadrul echipei catre echipele de suport level 3
- Realizeaza parametrizarea aplicatiilor pentru care echipa acorda suport prin modificare sau setare de noi parametrii definiti in aplicatie.(Actualizari de nomenclatoare, schimbare proce de dobanda si comisioane, generarea produse noi din oferta bancii, definire operatiuni noi etc)


CERINTE

- Experienta in lucrul cu bazele de date Oracle;
- Cunostinte financiar bancare - ar fi un avantaj
- Cunoasterea unui limbaj de programare
- Limba straina: Engleza (nivel mediu)

Alte Cerinte
- Studii superioare (Automatica, Electronica, Cibernetica, Matematica-Informatica)
- Asumare responsabilitati
- Abilitati de comunicare
- Seriozitate si implicare
- Spirit de echipa


DESCRIEREA FIRMEI

Mediu placut, oameni de la care te poti inspira, profesionalism, stabilitate, proiecte interesante, interactiune cu mediul international.
Grupul Viveo este unul din cei mai puternici producatori de software bancar din Europa. Cei 25 de ani de experienta in domeniu, cei peste 750 de clienti in peste 35 de tari si cei 600 de angajati la nivel mondial ne recomanda ca un angajator de top.
Viveo Romania este Microsoft Business Partner si IBM Partner World for Software.
www.viveo.com