ANALIST STUDII DE PIATA - Divizia Dezvoltare Clienti Noi&Retentie (ASP-DM)

ROMTELECOM

06-06-2008 | EXPIRA LA 12-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Defineste obiectivele si cerintele legate de extragerea datelor.
• Defineste si alege cele mai potrivite tehnici de modelare, impreuna cu Departamentul IT.
• Elaboreaza cerintele de construire a bazei de date de marketing.
• Contribuie la elaborarea cerintelor de construire a bazei de date comerciale a companiei.
• Utilizeaza metode analitice avansate pentru identificarea profilurilor de client.
• Furnizeaza , la cerere, rapoarte si analize ad-hoc.
• Efectueaza analize descriptive ale bazei de clienti rezidentiali.
• Creeaza si actualizeaza modele predictive (previzionarea intentiei de deconectare, previzionarea intentiei de cumparare) impreuna cu Departamentul IT.
• Extrage informatii din bazele de date ale companiei.


CERINTE

• Studii superioare - Marketing/Business/Economie.
• Minim 3 ani experienta in domeniu.
• Abilitati excelente de prezentare si comunicare.
• Foarte bune abilitati de extragere si analiza a datelor.
• Cunostinte foarte bune si experienta privind software-ul bazei de date, instrumentele DB si analitice precum Oracle, Oracle Data Mining, SQL, SAS, Siebel Analytics.
• Bune abilititati de lucru in echipa si interpersonale.
• Cunostinte de limba engleza - scris si vorbit, nivel avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...