Analist studii de piata-Departament Segment de Piaţă - GBM (ASP-GBM)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Participă la dezovltarea şi implementarea strategiei pentru Segmentul GBM.
• Participă pro-activ la dezvoltarea planurilor de marketing şi/sau operaţionale.
• Contribuie cu input la dezvoltarea programelor de achiziţie, up-sale/ cross-sale şi de retenţie specifice segmentului GBM, le implementează şi le monitorizează.
• Întocmeşte activităţi de raportare în ceea ce priveşte implementarea şi evoluţia programelor de marketing, a promoţiilor de vânzări şi a altor campanii pe care le prezintă lunar/trimestrial în funcţie de specific şi solicitări. Asigură acţiuni corective atunci când este necesar.
• Asigură legătura între Vânzări , Marketing, Management Produse şi Suport Vânzări pentru colectarea datelor necesare activităţilor de raportare şi monitorizare.
• Identifică sursele de date şi crează rapoarte specifice cu privire la indicatori specifici ca: penetrarea serviciilor, frecvenţa de utilizare a serviciilor, conectări, deconectări, potenţial piaţă, tendinţe de creştere şi curente competitive la nivel de Segment GBM. Indicatorii enumeraţi anterior nu sunt limitativi analizele putând acoperi în funcţie de necesităţi şi solicitări şi alte aspecte legate de Segmentul GBM.
• Urmăreşte şi analizează programe de stabilire preţ, piaţă şi curente competiţie.


CERINTE

• Studii superioare finalizate în Comerţ/Finanţe/Marketing.
• Minim 2 ani experienţă profesională relevantă în analiză şi segmentare de piaţă.
• Experienţa relevantă în domeniul tehnologiei înalte şi/ sau de telecomunicaţii reprezintă un avantaj.
• Abilităţi de management de proiect.
• Experienţă în dezvoltarea, administrarea şi monitorizarea analizelor de piaţă, precum şi în generarea de rapoarte.
• Cunoştinţe temeinice în domeniul Marketing-ului şi al Finanţelor.
• Aptitudini foarte bune de comunicare.
• Cunoştinţe solide de Microsoft Office şi a aplicaţiilor Windows.
• Limba engleză la nivel avansat.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...