Job expirat
- primeste si asigura executarea comenzilor de achizitii
- mentine relatia cu furnizorii pentru derularea contractelor
- actualizeaza baza de date cu informatii legate de furnizori si articole
- asigura suport echipei de vanzari cu informatii despre furnizori
- studii superioare (de preferinta profil economic)
- derulare contracte comerciale, aprovizionare min. 6 luni
- utilizare MS Office, Internet Explorer
- limba engleza nivel mediu
- abilitati de comunicare si lucru in echipa
- orientare catre rezolvarea problemelor
- organizare si planificare
- Pachet salarial motivant
- Excelente oportunitati de dezvoltare (training initial si traininguri periodice, acces la resurse informationale);
- Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant
Infiintata in 1994, Sistec-SBsol este recunoscuta de clientii si partenerii sai pentru profesionalism, expertiza in afaceri si capacitatea de a transforma solutii IT si tehnologii in solutii cu valoare adaugata.
Avem o echipa de peste 300 de specialisti care reprezinta valorile companiei in toate serviciile si produsele pe care le oferim, dezvoltam, implementam. Aceste valori sunt orientarea catre client, incredere si curaj, spirit de echipa, respect, integritate si profesionalism si responsabilitate sociala.
OUR BUSINESS IS TO IMPROVE OTHER PEOPLE’S BUSINESS
Telul nostru este de a oferi companiilor solutii informatice complete care sa le asigure imbunatatirea competitivitatii si performantei, prin cresterea eficientei si productivitatii activitatii desfasurate. Solutiile propuse se bazeaza pe experienta indelungata a specialistilor nostri atat in afaceri cat si in domeniul IT.
Competente Sistec-SBsol
· solutii ERP/CRM/SFA
· dezvoltare software
· solutii infrastructura hardware
· servicii BPO
Pentru mai multe informatii va invitam sa accesati siteul www.sistec-sbsol.ro