Analist servicii client- Bucuresti

PRINTEC GROUP ROMANIA SRL

13-09-2008 | EXPIRA LA 19-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

1.Acordarea de asistenta tehnica prin e-mail si telefon clientilor :
- preia apelurile telefonice;
- ofera consultanta tehnica in vederea solutionarii problemelor hardware si software semnalate de catre client;
- sortare fise service sosite din teritoriu ;
-intocmire rapoarte catre clienti conform contractelor incheiate;
- actualizare baza de date (Incident Management);
- urmarire derulare proiecte in termenii contractuali;
- intocmire rapoarte catre clienti la cererea acestora;
2.Comunicarea si supravegherea solutionarii problemelor ce necesita interventie pe teren:
- transmite spre rezolvare agentilor de intretinere problemele care necesita interventie la client;
- realizeaza interfata intre client si echipa de interventie pana la solutionarea problemei semnalate .


CERINTE

- studii medii ;superioare tehnice,economice
- cunostinte Microsoft Excel and Word
- abilitati comunicare si inter-relationare
- rezistenta la stres


BENEFICII OFERITE

Beneficii oferite:
- mediu de lucru placut;
- programe de training;
- tichete de masa, bonusuri
- asigurare medicala .


DESCRIEREA FIRMEI

Printec Romania face parte din grupul de firme Printec (www.printecgroup.com), care este prezent in 12 tari europene. Compania noastra furnizeaza solutii profesioniste legate de echipamente de tip Self-Service Terminals, tehnologii de card magnetic si smart, plati electronice, securizare de date, hardware si software specializat sau de uz general. Principalii clienti ai companiei sunt bancile comerciale, institutiile financiare nebancare dar si alte institutii din Romania; principalii parteneri reprezentati de catre Printec sunt NCR, VeriFone, Thales, Gemalto, Nortel Networks. Sediul principal este in Bucuresti, iar firma mai are 25 centre de service in Romania si unul in Chisinau.