Analist relatii client

TERAPLAST SA

23-05-2009 | EXPIRA LA 29-05-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Primeste si centralizeaza comenzile pentru livrare de la clienti.
-Verifica existenta pe stoc a produselor comandate de catre clienti .
-Transmite clientilor confirmarea comenzii, totala sau partiala, cu propunerea termenului de livrare, solicitand confirmarea comenzii propuse.
-Are responsablitatea de a introduce in SAP comenzile de la clienti
-Emite dispozitiile de livrare pentru produsele cuprinse in comenzile de livrare.
-Intocmeste oferta produse pentru clienti


CERINTE

- studii superioare ;
- Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet) la nivel avansat;
- operare in sistem inforamtic integrat SAP- constituie avantaj;
- Capacitate de a lucra in echipa
- Ablitati de comunicare si planificare
- Initiativa, perseverenta, dinamism
- Minim 1 an experienta in vanzari produse industriale


BENEFICII OFERITE

Salariul tine cont de experienta si se negociaza in cadrul interviului.
-tichete de masa;
-premii cu ocazia sarbatorilor;
-cota parte participare din profitul firmei;
-program de instruire si perfectionare;
-telefon de serviciu;
-posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o echipa competitiva


DESCRIEREA FIRMEI

TERAPLAST este cel mai mare procesator de PVC din Romania, avand o experienta de trei decenii in prelucrarea maselor plastice. Firma continua si o traditie de 110 ani in fabricarea cahlelor de teracota, fiind succesoarea legala a celei mai vechi fabrici din judetul Bistrita-Nasaud. Pe piata interna, TERAPLAST este lider in producerea sistemelor complete de canalizare interioara si exterioara din PVC si PP, a profilelor PVC pentru amenajari, dar si un renumit producator de ferestre si usi cu geam termoizolant.
Peste 500 de profesionisti au ales TERAPLAST, ca oportunitate a dezvoltarii unei cariere de succes intr-o companie pentru care calitatea, seriozitatea si performanta sunt premisele excelentei in afaceri.