Analist reclamatii

Curiero International SRL

15-03-2006 | EXPIRA LA 18-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea apelurilor de la clienti si acordarea suportului tehnic pentru solutionarea lor
Urmarirea si solutionarea reclamatilor
Inregistrarea in baza de date a discutiilor si asigurarea unei evidente a activitatii desfasurate


Mentinerea relatiilor cu clientii firmei


CERINTE

Absolvent studii superioare
Experienta pe un post similar de relatii cu clientii sau pe un post care implica lucrul cu telefonul
Cunostinte operare PC (MS Office, Outlook, Internet Explorer, Acces)
Persoana dinamica si motivata
Orientare catre client
Abilitati de comunicare interpersonala
Rezistenta la stres si atentie la detalii


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant
Telefon de serviciu
Instruire periodica


DESCRIEREA FIRMEI

CINE ESTE CURIERO?

Câtiva întreprinzatori români au creat o puternica retea nationala care ofera solutii de curierat în sistemul door-to-door. Compania de curierat rapid Curiero a construit si testat o retea nationala de curierat în sistemul door-to-door care asigura livrarea oricarui obiect în 24 ore.

Curiero depaseste stadiul de simplu transport al coletului din orasul A în orasul B sau comuna C. În functie de multitudinea, greutatile si fragilitatea obiectelor trimise, exista pachete de solutii personalizate pentru fiecare gen de nevoie, pentru fiecare client.

Curiero dispune de o retea de 60 de agentii în marile orase din tara, de un parc auto adaptat nevoilor de transport si de o structura a rutelor si a depozitelor inovatoare pentru România.

CUM ESTE CURIERO?

 flexibil - ridicarea coletelor se face între orele 07:00 si 19:30 iar livrarea se asigura în 24 de ore. În cazuri de urgenta, contra unei taxe suplimentare, se poate asigura
livrarea în aceeasi zi sau pana cel târziu a doua zi la ora 10:00.

 sigur si de încredere - în afara de un control riguros exercitat de oamenii din retea si a respectarii cu strictete a procedurilor interne, Curiero foloseste serviciile societatilor de asigurari Allianz si Unita pentru asigurarea coletelor de valoare.

 comunicativ, transparent - ofera permanent solutii care scutesc clientul de orice stres în timpul desfasurarii livrarilor. Acesta poate monitoriza si evalua proiectele în orice moment.