Analist Programator - Departament Soluţii pentru Companie

ROMTELECOM

11-07-2012 | EXPIRA LA 10-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Monitorizează utilizarea şi încărcarea instanţelor de producţie în scopul asigurării prevederilor SLA.
• Execută activităţile de administrare aplicaţii şi suport tehnic.
• Urmăreşte realizarea la termen şi de calitate a sarcinilor care îi sunt alocate.
• Analizează şi soluţionează operativ incidente.
• Colaborează cu alte organizaţii pentru soluţionarea incidentelor şi problemelor.
• Rezolvă problemele care îi sunt alocate de catre Problem Manager.
• În caz de dezastru este responsabil pentru executarea activităţilor care îi sunt atribuite de către şeful ierarhic superior şi care derivă din planul de Failover/Disaster Recovery.
• Monitorizează şi analizează performanţa bazelor de date:
 Analizează problemele tehnice ale bazei de date.
 Propune măsuri de îmbunătăţire a performanţei bazei de date.
 Oferă suport administratorilor bazei de date atunci când este necesar.
• Urmăreşte actualizarea sistemelor şi aplicaţiilor la cel mai nou nivel de patch-uri în scopul rezolvării de bug-uri, îmbunătăţirii performanţelor tehnice şi creşterii funcţionalităţilor.
• Participă la implementarea planurilor de release în aria de activitate prin actualizarea instanţelor de producţie: instalare release-uri, patch-uri şi upgrade aplicaţii, rulare data fix-uri, operare configurări, alte modificări.
• Execută activităţile de creare, clonare, mentenanţă şi monitorizare a tuturor mediilor de lucru care nu sunt de producţie (dezvoltare, testare, instruire etc.).
• Testează soluţiile tehnice furnizate de către organizaţiile de suport autorizate (ex: Metalink) şi informează Responsabilul de Aplicaţie despre rezultatele obţinute şi recomandarea propusă.
• Solicită la furnizori suport tehnic pentru funcţionalităţile standard când este necesar (ex. Metalink).
• Rulează scripturi de diagnostic Oracle şi alte scripturi conform indicaţiilor primite de la furnizori.
• Execută operaţiile de control şi raportare planificate, arhivare şi restaurare de loguri aplicaţie şi rapoarte.
• Execută activităţile de gestiune a utilizatorilor în conformitate cu politicile şi procedurile in vigoare.
• Auditează activităţile realizate în sistem în limitele posibilităţilor oferite de aplicaţie.
• Execută întreţinerea documentaţiilor tehnice necesare pentru administrarea aplicaţiilor, consemnând schimbările.
• Execută lucrărilor de întreţinere curentă conform graficului zilnic de lucru aprobat;
• Participa la dezvoltarea şi implementarea soluţiilor de imbunătăţire sau automatizare a sistemelor pentru scurtarea timpului de prelucrare şi diminuarea cheltuielilor;
• Acţionează proactiv pentru identificarea ariilor de îmbunătăţire a performanţelor sistemelor/aplicaţiilor sau a riscurilor şi propune activităţi de îmbunătăţire.


CERINTE

• Studii superioare, preferabil în domeniul IT.
• Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu înafara de IT).
• Experienţă demonstrată de minim 1 an într-o poziţie similară şi/sau în administrarea Oracle eBusiness Suite, Microsoft SharePoint, Hyperion.
• Experienţă minim 3 ani în domeniul IT.
• Cunoştinţe despre administrarea sistemelor şi aplicaţiilor Oracle eBusiness Suite, SharePoint, Hyperion, OBI EE+ şi alte sisteme/aplicaţii care utilizează baze de date Oracle şi/sau MS SQL.
• Cunoştinţe administrare baze de date Oracle, Microsoft SQL, ESSbase.
• Cunoştinţe administrare Oracle Application Server.
• Cunoştinţe utilizare/scriptare Unix, AIX, Linux.
• Cunoştinţe solide SQL, PL/SQL.
• Utilizare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook).
• Cunoştinţe de limba română şi engleză – scris şi vorbit.
• Abilităţi de comunicare, deschis schimbărilor.
• Capacitate de colaborare şi lucru în echipă.
• Atitudine şi gândire pozitivă, rezistenţă la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...