Analist Performanta Terti

Telekom Romania Communications S.A.

18-08-2016 | EXPIRA LA 17-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Furnizează suport analitic presupunând dezvoltarea de rapoarte şi analizarea de informaţii si documente in vederea asigurarii activitatilor legate de compliance management, monitorizarea performantei si auditare terti. Pregăteste statistici, rapoarte şi prezentări in cadrul diviziei ce vor fi utilizate la evaluarea lunara a activitatii tertilor si in procesul de guvernanta.

RESPONSABILITATI :
- Responsabil de automatizarea si eficientizarea proceselor de urmarire a activitatilor tetilor prin crearea de rapoarte, machete si CR-uri (change request-uri) catre IT;
- Realizeaza analize utilizand multiple surse de informare;
- Efectueaza si interpreteaza analize si rapoarte complexe in zona de management al tertilor, cu caracter de regularitate sau ad-hoc;
- Responsabil de calculul KPIs pe toate tipurile de activitati desfasurate de firmele terte conform contractelor aflate in vigoare;
- Responsabil de realizarea la timp a evaluarii periodice a performantei tertilor (input de date in modelul de scoring pentru fiecare contractor) si de transmiterea rezultatului (a numarului de documente care trebuie verificate fizic) catre Specialistul Suport;
- Responsabil de formularea de recomandari de imbunatatire a modelului de scoring utilizat pentru evaluarea tertilor;
- Responsabil de implementarea modificarilor in modelul de scoring;
- Responsabil de extragerea/ obtinerea rapoartelor de lucrari finalizate de tertii in luna anterioara (TOA) si transmiterea catre fiecare tert si specialistilor suport a listei de lucrari;
- Responsabil de analiza situatiilor exceptionale care implica excluderea de lucrari de la calculul KPI;
- Monitorizarea si controlul activitatilor desfasurate de terti cu scopul de a imbunatati experienta clientilor care interactioneaza cu acestia;
- Semnalizeaza devieri de la valorile tinta ale indicatorilor de performanta ai tertilor si abaterile de la respectarea regulior si procedurilor de lucru in vigoare. Poate propune masuri de remediere, care sa fie analizate impreuna cu echipele operationale si de vanzari pentru a sustine indeplinirea obiectivelor asumate;
- Participa la sedinte de lucru, workshop-uri, conferinte in care se analizeaza proiectele curente si viitoare, pentru a intelege si translata in analize concrete evolutia activitatilor versus planul de afaceri asumat;
- Colaboreaza cu toate Departamentele implicate in procesele ce presupun lucrul cu firmele terte.
- Aduce propuneri de imbunatatire a proceselor si procedurilor de lucru conform carora lucreaza echipele firmelor terte;


CERINTE

Studii:
- Absolvent studii superioare domeniul economic/tehnic;

Experienţa în muncă:
- Experienta de minim 2 ani in activitati de monitorizare activitati operationale si managementul stocurilor pe procese E2E;
- Experienta de minim 1 an in telecomunicatii;
- Experienta anterioara in industrii diferite constituie un avantaj;
- Participarea in proiecte internationale constituie un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinte avansate de operare pe calculator in programele Microsoft Office: Excel, Power Point;
- Capacitate ridicata de intelegere a managementului stocurilor;
- Analiza - nivel avansat (experienta in modelare cu ajutorul Microsoft Excel);
- Cunostinte de lucru cu aplicatii de tip WFM;
- Gindire logica, initiativa, disponibilitatea de a invata lucruri noi;
- Abilitati de urmarire si control;
- Cunostinte de operare in sisteme financiare constituie un avantaj;
- Bune abilitati de comunicare si prezentare;
- Orientare catre client si rezultate;
- Comportament integru;
- Capacitatea de a lucra in echipa;
- Capacitatea de a se adapta unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
- Capacitatea de a respecta termenele stabilite;
- Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
- Limba engleza;
- Posesor carnet auto tip B;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.