Analist Marketing

fundatia Culturala Inforom

27-02-2007 | EXPIRA LA 05-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- elaboreaza analize de piata privind clientii, concurenta, structurarea pietei sau evolutia acesteia in timp;
- realizeaza prezentari profesionale ale analizelor elaborate;
- propune anumite recomandari privind modul cum ar trebui sa se desfasoare activitate in viitor, pe baza respectivelor analize;
- participa la elaborarea strategiei de marketing si comunicare;
- realizeaza baze de date comparative;
- verifica datele inregistrate deja in baza de date si le grupeaza pe diferite criterii;
- realizeaza rapoarte saptamanale (uneori chiar zilnice) conform cerintelor directorului de compartiment.


CERINTE

- studii superioare economice;
- experienta min 1 ani intr-o pozitie similara;
- cunostinte privind cercetarea de piata;
- cunostinte bune de limba engleza ;
- cunostinte foarte bune de operare PC (in special Excel si PowerPoint);
- cunostinte foare bune de analiza statistica;
- abilitati excelente de prezentare, abordare analitica;
- capacitate de exprimare in scris fluenta, coerenta;
- analitic;
- spirit de echipa;
- ordonat;
- flexibil.
- spirit de initiativa.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv;
- specializare;
- mediu de lucru dianmic si creativ, inovativ.


DESCRIEREA FIRMEI

organizatie non-profit ce desfasoara proiecte in arhitectura, arte, patrimoniu cultural si dezvoltare urbana.