Analist Marketing

UPC Romania S.A.

13-02-2008 | EXPIRA LA 14-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Analizeaza piata si potentialul companiei si participa la elaborarea strategiei de produs, marketing si vanzari a companiei; participa la elaborarea bugetului si forecast-urilor
- Construieste si gestioneaza rapoarte din baza de date pentru activitati de marketing
- Creaza baze de date comparative
- Gestioneaza si verifica datele inregistrate in baza de date
- Realizeaza rapoarte saptamanale, lunare conform necesitatilor si cerintelor UPC Corporate


CERINTE

- Experienta de minim 1 an intr-o companie din sectorul serviciilor
- Excelente abilitati de a lucra cu tabele Excel, analize statistice, previziuni, PowerPoint
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
- Experienta in domeniile control financiar, analiza operatiilor, bugete reprezinta un avantaj
- Experienta de lucru cu baze mari de date reprezinta un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali în furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni în 16 tari, 10 dintre acestea din Europa.

Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne în banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.