Analist Financiar Junior

Rompetrol

25-09-2008 | EXPIRA LA 01-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Intocmeste, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii necesare managementului pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;
Obtine, verifica si reconciliaza, partial sau integral, Situatiile Financiare ale companiei, in acord cu Standardele de Raportare din Romania (OMF94) si Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS);
Obtine, verifica si reconciliaza, partial sau integral, rapoartele financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale, anuale) pentru management, Balance Sheet, Income Statement, Cash Flow, utilizand sistemele si procedurile standard de raportare financiara;
Participa, la activitatile de realizare, executie si analiza a bugetului anual, a revizuirilor de buget anual si a procedurilor de rectificare a fondurilor bugetate


CERINTE

Experienta de minimum 1-2 ani in domeniul financiar contabilitate;
Experienta intr-un post similar constituie avantaj;
Constinte de limba engleza - nivel avansat;
Cunostinte de limba franceza - constituie avantaj;
Capacitate de organizare;
Orientare spre detaliu si analiza;
Orientare spre lucrul cu cifrele;
Capacitatea de a indeplini responsabilitati repetitive;
Disponibilitate de a calatori - 20 - 30% din timpul de lucru;


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul Rompetrol N.V. este o companie petroliera multinationala, cu sediul in Amsterdam, Olanda, desfasurandu-si activitatea in 13 tari si cu majoritatea activelor si operatiunilor in Franta, Romania, Spania, Sudul si Estul Europei. Grupul Rompetrol este implicat in activitati de rafinare, marketing si trading, dar si in operatiuni aditionale - explorare si productie, servicii petroliere, EPCM, transport etc. Grupul intentioneaza sa devina unul dintre cele mai importante companii integrate petroliere din Europa si sa obtina o pozitie consolidata in bazinul Marii Negre si al Marii Mediterane.

Rompetrol este o companie puternica, un partener de succes, implicata in activitati de responsabilitate sociala. Succesul si forta afacerilor noastre sunt generate in primul rand de fiecare dintre noi si de cei cu care lucram. Daca operatiunile noastre sunt performante si creative, acest lucru este posibil datorita oamenilor care le definesc si care sunt caracterizati prin aceste atribute.