Analist Financiar - Compartiment Raportare & Suport GBM (AF-GBM)

ROMTELECOM

12-06-2010 | EXPIRA LA 18-06-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigură monitorizarea bugetului operaţional prin centralizarea cheltuielilor şi a cererilor de achiziţii.
• Asigură managementul bugetului prin monitorizarea periodică a cheltuielilor conform bugetelor de CAPEX/OPEX.
• Menţine relaţia cu Divizia Control Retail şi cu Departamentele Financiare Romtelecom.
• Întocmeşte rapoarte de perfomanţă bugetară şi pregăteşte justificările pentru personalul de decizie.
• Monitorizează bugetul de investiţii.
• Asigură centralizarea şi monitorizarea rapoartelor, întocmeşte modelele de raportare pentru echipa GBM şi le actualizează de câte ori este nevoie sau la cerere.
• Verifică periodic statusul vânzărilor şi al comenzilor în toate rapoartele existente (Service order şi alte sisteme Romtelecom).
• Periodic (săptămânal, lunar, trimestrial) execută şi centralizează rapoarte pe produs şi canal/subcanal, regiune şi individual (versus plan).
• Analizează performanţele canalului de vânzări Call Center, Directe şi Indirecte (Vânzări versus Target).
• Asigură managementul proiectelor desemnate: analizează specificaţiile, planifică, asigură consultanţă şi suport, monitorizează rezultatele, raportează şi asigură suport în implementare.


CERINTE

• Studii superioare în domeniul economic/financiar.
• Experienţă relevantă de minim 2 ani în domeniul de raportare financiară/vânzări.
• Experienţă relevantă în Project Management.
• Experienţă relevantă în management de procese.
• Lucru în echipă.
• Proactivitate, creativitate, initiaţivă.
• Foarte bună capacitate de analiză şi sinteză, atenţie la detalii.
• Bune abilităţi de comunicare.
• Bune cunoştinţe de limba engleză.
• Bune cunoştinţe de operare PC.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...