ANALIST FINANCIAR

Larkoti Wellness Grup

20-09-2009 | EXPIRA LA 26-09-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Analizarea si identificare situatiei economic-financiara a companiei;
- Emiterea de proceduri si recomandari pentru corectarea deficientelor constatate in urma analizelor economico-financiare efectuate.
- Coordoneaza stabilirea obiectivelor financiare si de afaceri ale companiei pe termen lung si scurt, ¿n concordanta cu asteptarile actionarilor, ia parte la definirea strategiilor de succes, care sa asigure o crestere constanta, realizeaza analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si asigura compatibilitatea cu obiectivele de afaceri pe termen lung, asigura standarde inalte in contabilitate si raportare.
Responsabilitati:
- Analizeaza si urmareste modul de realizare al indicatorilor financiari prevazuti in bugetul de venituri si cheltuieli;
- Contabilitate primara;
- Participa la elaborarea si implementarea procedurilor financiare si de raportare in cadrul companiei;
- Intocmeste raportari financiare si prezinta conducerii societatii solutii de maximizare a indicatorilor de performanta financiara a societatii;
- Participa la stabilirea obiectivelor financiare si de afaceri ale companiei, pe termen lung si scurt;
- Prelucreaza si gestioneaza informatii economico-financiare impreuna cu managerii si intocmeste rapoarte financiare;
- Promoveaza, organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza evenimente si actiuni de informare financiar-contabila
- Urmareste incadrarea cheltuielilor si veniturilor in previziuni la nivel de centru de cost, companie.
- Asigura respectarea politicilor financiar-contabile si semnaleaza orice deviere de la aceasta;
- Analizeaza costurile bugetate si supervizeaza inregistrarea corecta a cheltuielilor pe centre de cost si sugereaza realocarea cheltuielilor incorect repartizate;
- Propune solutii eficiente pentru problemele aparute in cadrul companiei;
- Participa la mentinerea unui mediu de lucru eficient intre principalele departamente ale companiei.
- Stabileste ce raportari de natura financiara trebuie sa faca celelalte departamente.
- coordoneaza eforturile de restructurare la nivel de companie pentru a permite organizatiei sa urmeze strategiile definite;
- se asigura ca fiecare initiativa legata de o anumit produs(serviciu) se aliniaza strategiilor companiei privind produs/categoria respectiva;
- realizeaza analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si ofera consiliere financiara managerilor din alte departamente;
- optimizeaza costurile ¿n cadrul departamentelor de servicii, logistica si comert
- analizeaza cheltuielile de marketing si comert, eficienta capitalului de lucru, proiectele de crestere a capacitatii logistice si de productii analizeaza cheltuielile de marketing si comert, eficienta capitalului de lucru, proiectele de crestere a capacitatii logistice si de productie(servicii);
- colaboreaza cu departamentul comercial pentru a asigura cresterea constanta a afacerii, cu beneficii reciproce;
- urmareste rezultatele reale, comparativ cu cele estimate, trage concluzii si face recomandari menite sa corecteze situatia;
- coordoneaza analizele referitoare la concurenta, elaboreaza viziuni ample de afaceri si, pe baza structurii competitorilor, modelelor de afaceri, strategiilor, punctelor tari si slabe, generatoarelor de lichiditati, etc., anticipeaza urmatoarele actiuni si recomanda modificari sau consolidari ale strategiilor companiei;
- realizeaza analize macroeconomice si analize referitoare la industria de profil si identifica tendintele care pot fi luate ¿n considerare ¿n planificarea afacerii;
- asigura un mediu constant de control;
- Imbunatateste productivitatea firmei, prin optimizarea costurilor si eliminarea proceselor care nu sunt utile.
- Monitorizeaza atent evolutia financiara organizatiei, in special abaterile de la planificarea initiala
- In aceste situatii, incearca sa identifice cauzele si sa propuna solutii.
- Furnizeaza informatii conducerii, face rapoarte, prezentari, analize si recomandari.


CERINTE

-Studii superioare finalizate economice;
-Experienta relevanta in administrarea bugetelor si analiza financiara (3 sau 4 ani);
-Experienta de lucru in domeniul fitness reprezinta un avantaj;
-Cunostinte avansate de operare PC (Excel, Acces, programe de contabilitate)
-Cunostinte avansate de contabilitate primara;
-Permis de conducere categoria B
-Calitati personale: abilitati de lider, gandire creativa, spirit de echipa, excelenta capacitate de analiza si sinteza.


DESCRIEREA FIRMEI

Cel mai mare Complex Fitness si Wellness din Romania, zona Bucur Obor(intrarea prin str. Ion Heliade Radulescu, nr.26,Sect.2)