Job expirat
- intocmeste ordine de plata;
participa la actiunea de arhivare;
- intocmeste zilnic situatia furnizorilor neachitati precum si ordinele de plat¿;
- intocmeste orice situatii solicitate de seful ierarhic superior sau de c¿tre organele de control fiscale;
- efectueaz¿ oricare alte sarcini de serviciu solicitate de seful ierarhic superior;
RESPONSABILITATI:
-r¿spunde de indeplinirea la termen a sarcinilor ce-i revin, astfel
-r¿spunde de corectitudinea lucr¿rilor executate;
-r¿spunde de respectarea prevederilor legale in indeplinirea sarcinilor sale de serviciu si aplic¿ in domeniul s¿u de activitate prevederile actelor normative in vigoare;
-r¿spunde de aplicarea si respectarea regulamentului de ordine interioar¿ sau a contractului colectiv de munc¿;
-r¿spunde de p¿strarea in bune conditii a tuturor documentelor precum si a echipamentului incredintat de firm¿ spre utilizare;
-pune la dispozitie conducerii societ¿tii, organelor fiscale, cenzorilor societ¿tii documentele si situatiile solicitate;
- Studii economice
- Experienta in domeniul financiar contabil min. 1 an
- Limba engleza - mediu
- Cunoscatoare : Office, Excel, Wizcount - foarte bine
Fildo Consult