Analist de business procese BI/Reporting

Play Solutions

10-10-2013 | EXPIRA LA 12-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Evalueaza cerintele de business luand in considerare toate aspectele (de ex: cerinte legale, impactul potential asupra securitatii informatice etc).
• Aliniaza cu toate liniile de business implicate/impactate cerintele de business, asigurandu-se ca toate partile sunt informate, si obtine acceptul formal al acestora
• Analizeaza si defineste complet si corect cerintele de business initiate din zona de Raportare cu impact asupra sistemului sursa al bancii si asupra sistemului de Data Wharehouse
• Documentarea proceselor de business AS IS si TO BE ce vizeaza procesele de business
• Evalueaza impactul modificarilor de fluxuri, din punct de vedere riscuri.
• Sustine activitatile de implementare ale cerintelor de schimbare prin organizarea de intalnirii cu contrapartidele din unitatile de business, revizuirea si planificarea activitatilor proiectului si raporteaza statusul managerului de proiect.
• Elaboreaza planurile de testare –scenarii de test- conform cu documentatia de proiect.
• Supervizeaza procesul de testare tehnica si UAT asigurand suportul necesar rezolvarii problemelor
• Urmareste progresul tuturor etapelor de implementare, asigurandu-se ca acestea respecta planul de proiect agreat.
• Raspunde de clarificarea tuturor problemelor deschise (open issues) legate de cerintele de business, inclusiv a acelor probleme care pot aparea pe parcursul fazelor de analiza, dezvoltare si testare.
• Intocmeste, redacteaza si actualizeaza toate documentele de care este responsabil.
• Asigura suport pentru training-ul utilizatorilor finali, daca este cazul.


CERINTE

Cerinte tehnice:

• Analiza de business din perspectiva sistemelor integrate.
• Experienta demonstrata in procese de ETL/BI/Reporting
• Cunoasterea sistemelor de tip Data Wharehouse este obligatorie , de preferat Oracle BI Repository
• Cunoasterea tipologiilor de tip Data Marts
• Cunoasterea solutiei de raportare/framework Cognos 8, Cognos 10 (Reporting si Cuburi) este un avantaj
• Experienta de minim 3 ani in analiza de business/proiecte IT (sustinuta prin prezentarea succinta a unor proiecte pe care le-a coordonat).
• Capabilitatea de folosire MS Visio si a pachetului Microsoft Office (incl. Microsoft Access).


Alte cerinte:

• Experienta in domeniul bancar de minim 2 ani
• Capacitatea de a gestiona multiple activitati in paralel
• Prezentare referinte portofoliu proiecte
• Capacitate de organizare a propriilor activitati, pentru asigurarea unui raspuns rapid si prompt la solicitari/intrebari care vin atat dinspre zona de business, cat si din celelalte zone de dezvoltare.
• Abilitati de comunicare si lucru in echipa.
• Comunicare in limba engleza.
• Capacitate de adaptare si asimilare rapida a procedurilor interne.


BENEFICII OFERITE

Stabilirea unui plan pentru cariera
Dezvoltare personala
Dezvoltare profesionala
Cursuri
Bonuri de masa
In functie de proiect (laptop, telefon etc)


DESCRIEREA FIRMEI

Companie privata cu capital integral romanesc care activeaza pe piata serviciilor IT cu divizii pe mai multe arii:
- proiectare si implementare solutii IT la comanda (solutii ERP, CRM, BI)
- online (creare site-uri web, magazine online, optimizare SEO, hosting, grafica etc.)
- outsourcing (analiza de business, analiza functionala, project management, arhitectura, design, dezvoltare, testare FAT si/sau UAT)