Analist de Afaceri-Departament Credit Risc (A-CR)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigură colectarea şi vizibilitatea corespunzătoare a politicilor, procedurilor şi proceselor de credit risc.
• Elaborează proceduri şi proiectează/implementează procesele aferente pentru a detecta, preveni şi controla riscul de credit aferent clienţilor/partenerilor Romtelecom.
• Monitorizează permanent procesele şi procedurile de credit risc; propune soluţii de îmbunătăţire a proceselor, procedurilor şi sistemelor existente (în ceea ce priveşte riscul de credit).
• Monitorizează şi revizuieşte periodic sau la cerere nivelul riscului de neplată înregistrat pe diverse zone (ex: Retail, Real Estate, Carrier Services) şi se asigură că toate problemele sunt investigate şi raportate în conformitate cu nivelele de raportare stabilite.
• Evaluează riscul de credit aferent lansării de noi produse/servicii şi propune măsuri proactive pentru prevenirea riscurilor identificate.
• Analizează şi evaluează date/indicatori aferenţi riscului de credit, face recomandări pentru îmbunătăţire şi implementează/oferă sprijin pentru implementarea măsurilor necesare.
• Oferă consiliere pe probleme de credit risc altor departamente.
• Întocmeşte rapoarte/analize complexe relaţionate de aria de credit risc, în mod regulat sau la cerere.
• Participă activ la proiecte din domeniul riscului de credit.
• Când este nevoie, administreazî relaţiile dintre Romtelecom şi terţi (ex: furnizorul de soluţii de management al riscului de credit) pentru identificarea/implementarea instrumentelor/metodologiilor de credit risc.


CERINTE

• Absolvent studii superioare, preferabil în domeniul economic sau tehnic.
• Cel puţin un an într-un mediu expus analizelor proceselor de afaceri şi de date (dezvoltarea afacerilor/proceselor).
• Cel puţin un an expunere la domeniul evaluare credit risc/control Credit Risc/colectare debite/servicii clienţi.
• Expunerea la industria telecomunicaţiilor reprezintă un avantaj.
• Implicarea/managementul proiectelor reprezintă un avantaj.
• Abilităţi analitice şi capacitate de sinteză.
• Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access).
• Cunoaşterea SQL este un plus.
• Excelente abilităţi interpersonale şi de comunicare (la nivel de management).
• Excelente abilităţi de prezentare.
• Abilităţile de analiză financiară reprezintă un avantaj.
• Luarea deciziilor.
• Abilităţi de planificare şi organizare.
• Limba engleză fluent.
• Spirit de echipă.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...