Analist de afaceri

Telekom Romania Communications S.A.

25-06-2015 | EXPIRA LA 25-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Genereaza perspective cantitative prin pregatirea si si interpretarea de analize si crearea unor modele complexe, (a) ale principalilor indicatori de afaceri financiari, operationali si comerciali aferenti Directiei Executive Procese Clienti Romania, si (b) ale unor situatii de business identificate ad-hoc / in proiecte care necesita definirea de actiuni de raspuns; -identifica si propune in mod dirtect pe parcursul analizei optiuni pentru decizii de business ce trebuie luate sau sustine prin intelegerea obtinuta ca urmare a analizelor, activitatile directiei pentru luarea celor mai bune decizii de business; comunica in mod eficient rezultatele analizelor beneficiarilor interni (canale, proiecte, alte divizii).


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

• Realizeaza aceste analize utilizand multiple surse de informare, cum ar fi date din Business Case-uri, indicatori derivati de aplicatiile utilizate de catre echipele tehnice si comerciale, rapoarte pregatite de catre de catre controlorii financiari si de afaceri, date preluate din intalnirile recurente;
• Efectueaza si interpreteaza analize si rapoarte complexe, cu caracter de regularitate sau ad-hoc, utilizand cunostinte avansate de Microsoft Excel si Power Point, ale principalilor indicatori de afaceri financiari, operationali si comerciali aferenti Directiei Executive Procese Clienti Romania, ca de exemplu:
o In zona comerciala: trafic magazin, numar de agenti, turnover, unitati generatoare de venit (RGUs), comisioane, etc
o In zona tehnica: grad de utilizare retea, echipamente, materiale, bugete OPEX/CAPEX, etc, pentru a putea sustine activitatea Managerilor Regionali tehnici si comerciali, in vederea atingerii obiectivelor de performanta (venituri, OPEX, RGUs, etc.);
• Contribuie la realizarea unui sistem optim de raportare pentru principalii indicatori de afaceri financiari, operationali si comerciali, sistem care sa permita o vizibilitate in timp real al gradului de indeplinire al obiectivelor asumate;
• Semnalizeaza catre superiorul direct devieri de la valorile tinta ale indicatorilor de afaceri, si poate propune masuri de remediere, care sa fie analizate impreuna cu Managerii Regionali pentru a sustine indeplinirea obiectivelor asumate;
• Participa la sedinte de lucru, workshop-uri, conferinte in care se analizeaza proiectele curente si viitoare, pentru a intelege si translata in analize concrete evolutia activitatilor versus planul de afaceri asumat;
• Face parte din echipe de proiect crosfunctionale, contribuind cu analizele sau rapoartele necesare derularii optime a respectivelor proiecte de eficientizare a activitatilor din cadrul Directiei Executive Procese Clienti Romania;


CERINTE

Studii:

• Absolvent studii superioare, domeniul economic;
• Certificare CIMA sau ACCA obtinuta sau in curs de obtinere constituie un avantaj.

Experienţa în muncă:

• Experienta de minim 2 ani in activitati de analiza de afaceri, dezvoltare de modele de afaceri (inclusiv componenta financiara), analiza si dimensionare de piata, managementul produselor in orice industrie (segment clienti persoane fizice) etc., in contextul unor initiative cu organizare de tip proiect;
• Experienta de minim 2 ani in control financiar si de afaceri, precum si experienta in derularea unor activitati cu organizare de tip proiect; sau
• Experienta de minim 2 ani in audit financiar, de preferat in cadrul unei firme parte a Big4;
• 1-2 ani experienta in activitati de consultanta in management, de preferat in cadrul unei firme parte a Big4 sau firme de top de consultanta in strategie;
• Experienta anterioara in industrii diferite constituie un avantaj;
• Participarea in proiecte internationale constituie un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

• Capacitate ridicata de intelegere a Business Case-urilor / planurilor de afaceri;
• Analiza - nivel avansat (experienta in modelare cu ajutorul Microsoft Excel);
• Buna intelegere a procesului de bugetare, planificare si evidenta cheltuieli;
• Ambitie si determinare ridicate;
• Abilitati de urmarire si control;
• Cunostinte de operare in sisteme financiare;
• Bune abilitati de comunicare si prezentare;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Comportament integru;
• Capacitatea de a lucra in echipa si de a realiza o atmosfera de lucru propice;
• Gindire logica, initiativa, disponibilitatea de a invata lucruri noi;
• Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
• Capacitatea de a respecta termenele stabilite;
• Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
• Cunostinte avansate de operare pe calculator in programele Microsoft Office: Excel, Power Point;
• Limba engleza – nivel avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.