Analist date financiare

APT RESOURCES & SERVICES

10-03-2008 | EXPIRA LA 09-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

MISIUNE:
Ofera sprijin de calitate pentru Organizatia Vanzari. Analistul rapoartelor ofera suport comunitatii de analisti financiari si business ai HP pentru a intelege logica crearii tranzactiilor pana in etapa declara¿iilor financiare. Acesta este capabil sa transforme o solicitare intr-o interogare operationala care poate implica accesul la mai multe sisteme de informatii.
OBIECTIVE
- Insusirea unor aptitudini avansate (buna cunoastere a proceselor si instrumentelor) pentru a fi capabil sa finalizeze sarcini/indatoriri de complexitate medie (cunostinte generale privind procesele business EMEA si specifice tarii, cunostin¿e avansate privind instrumentele Siebel, Eclipse, Smart Quote precum ¿i Business Objects)
- Dobandirea unei bune in¿elegeri a aspectelor generale ale postului si familiarizarea cu politicile si procedurile companiei (cunostinte de baza despre administratia, produsele si Operatiunile de Vanzari ale HP
PRINCIPALELE RESPONSABILITATI
(Zona rezultatelor cheie)
- Administreaza integral cererea de rapoarte a clientului: recuperare date, procesare si rezultat
- Contribuie la imbunatatirea proceselor
- Efectueaza traininguri si indepliniste sarcini legate de comunicare

Scopul curent al sarcinilor de raportare
- Crearea si generarea de rapoarte in cadrul sistemelor interne al HP de gestionare a relatiilor cu clientii, de stabilire a preturilor si propunere a ofertelor, precum si de procesare a comenzilor
- Generarea de rapoarte necesare pentru auditul intern si pentru auditul SOX
- Generarea de rapoarte care sunt solicitate de diferitele departamente implicate in operatiuni de vanzari
- Generarea de rapoarte interne

Imbunatatiri ale proceselor
- Este capabil de a emite raportul solicitat pornind de la o descriere a imperativelor afacerii si dintr-o formalizare detaliata a nevoilor clientului
- Se asigura si mentine un mod de operare solid, eficient si un proces pertinent de producere a rapoartelor
- Incorporeaza experienta si cunostintele personale pentru a imbunatati procesele de raportare utilizate in activitatile de zi cu zi
- Cauta activ noi solutii pentru a imbunatati activitatea de zi cu zi

Training si comunicare
- Participa la toate sesiunile de fomare necesare si ofera feedback, informatii si recomandari pentru a ajuta la imbunatatirea trainingurilor
- Asista la cerere angajatii noi cu efectuarea trainingurilor si/sau indeplinirea sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat
- Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor si/sau prezentarilor despre functionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
- Ac¿ioneaza ca un membru al echipei oferind informatii, analize si recomandari pentru a sprijini eforturile echipei.
- Asigura transparenta informatiilor, documentandu-se adecvat si stocand pe pagina interna de web a departamentului (Share Point) informatiile de interes public.

Alte responsabilitati
- Responsabil de a proteja echipamentele departamentului aflate in posesia sa pe durata desfasurarii activitatii sale
- Sustine proiectele de dezvoltare ale departamentului cu date relevante si prin actiuni corespunzatoare
- Asigura backup-ul adecvat si continuarea activitatii sale prin predarea informatiilor necesare pe durata concediului si a altor absente
- Participa la activitatile departamentului legate de politici si proceduri
- Aplica politicile de Control & Calitate pentru a asigura respectarea politicilor si cerintelor de audit ale HP
- Respecta politicile de confidentialitate si informatii private ale HP prin dezvaluirea informatiilor generate in cadrul departamentului doar persoanelor autorizate


CERINTE

Cerinte de aptitudini si cunostinte
- Nivel avansat in utilizarea MS Excel, MS PowerPoint
- Cunostinte medii privind utilizarea SQL si MS Access sau ale unui instrument de interogare a bazelor de date
- Usurinta in utilizarea MS Internet Explorer si a aplicatiilor web-based
- Abilitatea puternica de a intelege fluxuri de informatii; necesitatea de a mentine imaginea de ansamblu a acestor fluxuri
- Abilitate de a lua initiativa si de a dezvolta solutii
- Abordare perfec¿ionista pentru munca cu detalii
- Pronuntate aptitudini analitice
- Abilitatea de a lucra sub presiune
- Furnizeaza rezultate de calitate
- Respecta termenele limita convenite pentru actiune
Caracteristici privind clientii
- Orientare catre client – tine intotdeauna cont de client
- Capacitate puternica de a intelege nevoile clientului si mediul
- Rezultate demonstrate in furnizarea de solutii in timpul specificat, respectarea datei limita si viteza mare de raspuns
- Abilitatea de a comunica efectiv cu clientii; capacitatea de a reformula
- Buna intelegere a diferentelor culturale

Caracteristici personale
- Aptitudini interpersonale puternice
- Foarte organizat, abilitati dovedite de planificare
- Abilitati de lucru in echipa in si in afara structurii sale de raportare
- Capacitatea de a fi implicat permanent, decisiv si suficient de flexibil pentru a schimba cursul actiunii atunci cand atingerea obiectivelor o cere
- Atitudine antreprenoriala
- Capacitatea de a investiga si autonomie in gasirea raspunsurilor, depasirea in mod natural a obstacolelor
- Surse de inspiratie si colaborator apropiat in vederea motivarii celorlalti in atingerea obiectivelor

- Cunostinte de baza de asistenta vanzari/clienti
- Cunostinte aprofundate de engleza – atat verbal cat si scris (buna stapanire a cel pu¿in unei alte limbi straine reprezinta un avantaj)
- Experienta anterioara de lucru intr-un mediu de afaceri este un avantaj
- Bune aptitudini de utilizare a produselor software de calcul
- Bune aptitudini de comunicare
- Simt practic al afacerilor


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.