Analist Date Financiare

APT RESOURCES & SERVICES

17-07-2007 | EXPIRA LA 16-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

PRINCIPALELE RESPONSABILIT¿¿I
(Zona rezultatelor cheie)
- Administreaz¿ integral cererea de rapoarte a clientului: recuperare date, procesare ¿i rezultat
- Contribuie la îmbun¿t¿¿irea proceselor
- Efectueaz¿ traininguri ¿i indepliniste sarcini legate de comunicare

Scopul curent al sarcinilor de raportare
- Crearea ¿i generarea de rapoarte în cadrul sistemelor interne al HP de gestionare a relatiilor cu clientii, de stabilire a preturilor si propunere a ofertelor, precum si de procesare a comenzilor
- Generarea de rapoarte necesare pentru auditul intern ¿i pentru auditul SOX
- Generarea de rapoarte care sunt solicitate de diferitele departamente implicate in operatiuni de vanzari
- Generarea de rapoarte interne

Îmbun¿t¿¿iri ale proceselor
- Este capabil de a emite raportul solicitat pornind de la o descriere a imperativelor afacerii ¿i dintr-o formalizare detaliat¿ a nevoilor clientului
- Se asigur¿ ¿i men¿ine un mod de operare solid, eficient ¿i un proces pertinent de producere a rapoartelor
- Încorporeaz¿ experien¿a ¿i cuno¿tin¿ele personale pentru a îmbun¿t¿¿i procesele de raportare utilizate în activit¿¿ile de zi cu zi
- Caut¿ activ noi solu¿ii pentru a îmbun¿t¿¿i activitatea de zi cu zi

Training ¿i comunicare
- Particip¿ la toate sesiunile de fomare necesare ¿i ofer¿ feedback, informa¿ii ¿i recomand¿ri pentru a ajuta la îmbun¿t¿¿irea trainingurilor
- Asist¿ la cerere angajatii noi cu efectuarea trainingurilor si/sau indeplinirea sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat
- Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor ¿i/sau prezent¿rilor despre func¿ionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
- Ac¿ioneaz¿ ca un membru al echipei oferind informa¿ii, analize ¿i recomand¿ri pentru a sprijini eforturile echipei.
- Asigur¿ transparen¿a informa¿iilor, documentându-se adecvat ¿i stocând pe pagina interna de web a departamentului (Share Point) informa¿iile de interes public.

Alte responsabilit¿¿i
- Responsabil de a proteja echipamentele departamentului aflate în posesia sa pe durata desfasurarii activitatii sale
- Sus¿ine proiectele de dezvoltare ale departamentului cu date relevante ¿i prin ac¿iuni corespunzatoare
- Asigur¿ backup-ul adecvat ¿i continuarea activitatii sale prin predarea informatiilor necesare pe durata concediului ¿i a altor absen¿e
- Particip¿ la activit¿¿ile departamentului legate de politici ¿i proceduri
- Aplic¿ politicile de Control & Calitate pentru a asigura respectarea politicilor ¿i cerin¿elor de audit ale HP
- Respect¿ politicile de confiden¿ialitate ¿i informa¿ii private ale HP prin dezv¿luirea informa¿iilor generate în cadrul departamentului doar persoanelor autorizate
- Responsabil de asigurarea conduitei personale, p¿strând standardele HP de conduit¿ in afaceri, pe durata reprezent¿rii companiei HP.
- R¿spunde la email-uri în decursul a cel mult unei zile lucr¿toare ¿i imediat la cele in regim de urgenta
- Respectarea prevederilor Regulamentului de Ordine Interioara al companiei APT Resources & Services
- Responsabilitati privind sanatatea si securitatea in munca:
- Respecta legislatia in vigoare referitoare la protectia muncii;
- Participa la instructajele de protectie a muncii organizate periodic;
- Anunta imediat seful ierarhic de producerea unui accident de munca.


CERINTE

CERIN¿ELE GENERALE ALE POSTULUI
(Cuno¿tin¿e, aptitudini, experien¿¿)

- Cuno¿tin¿e de baz¿ de asisten¿¿ vânz¿ri/clien¿i
- Cuno¿tin¿e aprofundate de englez¿ - atât verbal cât ¿i scris (buna st¿pânire a cel pu¿in unei alte limbi str¿ine reprezint¿ un avantaj)
- Experien¿¿ anterioar¿ de lucru într-un mediu de afaceri este un avantaj
- Bune aptitudini de utilizare a produselor software de calcul
- Bune aptitudini de comunicare
- Sim¿ practic al afacerilor
Cerin¿e de aptitudini ¿i cuno¿tin¿e
- Nivel avansat în utilizarea MS Excel, MS PowerPoint
- Cuno¿tin¿e medii privind utilizarea SQL si MS Access sau ale unui instrument de interogare a bazelor de date
- Usurinta in utilizarea MS Internet Explorer si a aplicatiilor web-based
- Abilitatea puternic¿ de a în¿elege fluxuri de informa¿ii; necesitatea de a mentine Abilitate de a lua ini¿iativa ¿i de a dezvolta solu¿ii
- Abordare perfec¿ionist¿ pentru munca cu detalii
-Pronuntate aptitudini analitice
- Abilitatea de a lucra sub presiune
- Furnizeaz¿ rezultate de calitate
- Respect¿ termenele limit¿ convenite pentru ac¿iune
Caracteristici privind clien¿ii
- Orientare c¿tre client – ¿ine întotdeauna cont de client
- Capacitate puternic¿ de a în¿elege nevoile clientului ¿i mediul
- Rezultate demonstrate în furnizarea de solu¿ii în timpul specificat, respectarea datei limit¿ ¿i vitez¿ mare de r¿spuns
- Abilitatea de a comunica efectiv cu clien¿ii; capacitatea de a reformula
- Bun¿ în¿elegere a diferen¿elor culturale

Caracteristici personale
-Aptitudini interpersonale puternice
- Foarte organizat, abilit¿¿i dovedite de planificare
- Abilit¿¿i de lucru în echip¿ în ¿i în afara structurii sale de raportare
- Capacitatea de a fi implicat permanent, decisiv ¿i suficient de flexibil pentru a schimba cursul actiunii atunci cand atingerea obiectivelor o cere
- Atitudine antreprenorial¿
- Capacitatea de a investiga ¿i autonomie în g¿sirea r¿spunsurilor, dep¿¿irea in mod natural a obstacolelor
- Surse de inspiratie si colaborator apropiat in vederea motivarii celorlalti in atingerea obiectivelor


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.