Analist Cumparari - Furnituri Industriale

Michelin Romania

16-11-2007 | EXPIRA LA 16-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Analizeaza, orienteaza si consolideaza nevoile exprimate de clientii interni referitoare la achizitionarea de furnituri industriale
- Prospecteaza piata si identifica furnizorii care pot raspunde nevoilor entitatilor Michelin si care pot avea un avantaj competitiv
- Negociaza comenzi/ contracte cu furnizorii avand in vedere aspectele calitative, cantitative, de pret, termen de livrare
- Informeaza clientii interni despre modalitatile de utilizare/ gestionare a contractelor cat si despre evolutia pietei din domeniul sau de responsabilitate
- Evalueaza performantele furnizorilor (calitate, cost, termene de livrare, servicii, etc.) si participa la evaluarea sistemului de calitate al furnizorilor impreuna cu clientii interni


CERINTE

- Studii superioare profil tehnic
- Experienta de minimum 1 an/ achizitii furnituri industriale
- Limba engleza nivel avansat; limba franceza reprezinta un avantaj
- Experienta in utilizarea sistemelor informatice integrate (Oracle in special)
- Excelente capacitati de comunicare/ negociere
- Orientare catre client -raspunde nevoilor clientilor si utilizatorilor interni
- Munca in echipa -contribuie prin participarea sa la atingerea obiectivelor de grup


DESCRIEREA FIRMEI

Descoper¿ MICHELIN...
-O lume divers¿: Istorie de peste 100 de ani; peste 130 000 de angaja¿i dintre care 4.000 in Romania; cre¿tere anual¿ a Cifrei de Afaceri de peste 10% în ultimii 3 ani; reprezentan¿e comerciale în peste 170 de tari; productie anuala: 190,2 milioane de anvelope, 22,3 milioane de harti si ghiduri turistice.
- O lume pasionant¿: Diversitatea profesiilor si a evolutiilor in cariera sunt garantate prin dinamica de grup pasionat de progres. Toate aceste presupun implicare si un puternic spirit de echipa.
- O mascot¿ celebr¿: Bibendum este un simbol absolut unic care întruchipeaz¿ esen¿a spiritului vizionar Michelin. Calitatile sale au facut ca, în urma unui sondaj realizat de Financial Times în 2000, s¿ fie votat drept Cel mai bun simbol al secolului.