Analist/Consultant business bancar

PREMIER GLOBAL RECRUITMENT SRL

25-06-2007 | EXPIRA LA 25-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Lucreaza in cadrul echipei de implementare, preluand in executie faze ale planului de implementare sistem informatic, referitoare la customizari, adaptari, localizari, parametrizari.
2. Executa si documenteaza faze de identificare cerinte referitoare la produs, contribuie la analiza acestora si la elaborarea de specificatii. Contribuie la identificarea datelor de intrare si iesire pentru fazele de implementare/dezvoltare. St¿pâne¿te func¿ionalitatea standard a produsului ¿i tr¿s¿turile localizate ale sistemului, oferind solu¿ii optime ¿i de calitate, care sa satisfac¿ cerin¿ele clientului.
3. Aplica cuno¿tin¿ele sale in implementarea planului de conturi si a produselor bancare in conformitate cu legisla¿ia in vigoare si cu specifica¿iile. Men¿ine un nivel ridicat de cuno¿tin¿e bancare si financiar contabile.
4. ldentifica momentele critice in cadrul procesului de dezvoltare si insereaza in planul de dezvoltare faze de analiza si verificarea implementarii. Contribuie la stabilirea tipurilor de teste precum si rezultatul asteptat pentru ca faza de verificare sa fie admisa. Executa testarile programelor de calculator in vederea asigurarii conformitatii lor cu specificatiile predefinite.
5. Descrie aplicatii solicitate in proiect in vederea integrarii lor in solutii software functionale care sa corespunda specificatiilor de produs stabilite cu clientul.
6. Cunoa¿te necesit¿¿ile de raport¿ri catre alte organisme reglementate de legisla¿ia din Romania si participa in cadrul echipei de implementare la realizarea fazelor de dezvoltare solu¿ii informatice privind implementarea acestor raport¿ri.
7. Creaza proceduri pentru conversia datelor si rollout.
8. Participa la prezentari directe ale produselor, prezentand prospectilor functionalitatile aplicatiei.
9. Este responsabil de propria dezvoltare a cunostintelor profesionale si chiar a propriei evolutii profesionale. Are obligatia de a efectua stagiile de formare continua pe care le stabileste firma. Propune oricare alta masura care ar putea contribui la dezvoltarea profesionala in corelare cu obiective si directia de evolutie a activitatii companiei. Ofera, in conformitate cu planurile Temenos, scolarizare de specialitate.
10. Participa la realizarea manualelor si/sau a instructiunilor pentru utilizarea produselor software.
11. Executa orice sarcina conexa activitatii de baza incredintata care ii este alocata.
12. Contribuie la mentinerea si imbunatatirea sistemului pentru asigurarea calitatii pentru activitatile ce le executa. Conduce si/sau executa orice atributie ii revine din documentatia SMC, aplicabila activitatii pe care o desfasoara.


CERINTE

- Postul implica în¿elegerea aspectelor de business si tehnice implicate in implementarea unei solutii de software bancar si poate fi ocupat de o persoana echilibrata, cu grad ridicat de responsabilitate, de eficienta, de flexibiltate, de adaptabilitate si potential de invatare rapida pentru desfasurare de activitati diverse de la perioada la perioada, in functie de necesitatile societatii. Sunt necesare abilita¿i dezvoltate in activit¿¿i de analiza, deprinderi formate pentru focusarea poten¿ialului pe obiective si atingerea lor, spirit întreprinz¿tor, abilita¿i de comunicare si disponibilitate pentru lucrul in echipa, putere de concentrare si fidelitate fata de companie.
- Dispozitie pentru a lucra in proiecte desfasurate in afara tarii.
- Cuno¿tin¿e aprofundate intr-un domeniu bancar (partea de creditare reprezinta un plus), cunoasterea produselor bancare, cuno¿tin¿e generale economice, cunostinte avansate de reflectare in contabilitate a tranzactiilor bancare, cunostinte aprofundate privind raportarile in sistemul bancar
- Cunoasterea aplicatiei “TEMENOS GLOBUS™”/ “T24™” sau a altei aplicatii de core banking reprezinta un plus
- Cunostinte de utilizare Microsoft Office
- Fluenta in limba engleza
- minim 5 an in domeniul bancar sau 1 an de utilizare a aplicatiei “TEMENOS GLOBUS™”/ “T24™”


BENEFICII OFERITE

-pachet salarial extrem de motivant;
-mediu de lucru international


DESCRIEREA FIRMEI

Premier Global Recruitment Srl is an established and well known British owned and managed Recruitment Company in Bucharest, Romania. The company provides qualified and experienced staffing solutions to all major local and international companies and corporations. The company supplies staff from Romania to positions around the world as well as places staff both Romanian and expatriate to positions in Bucharest and around Romania. Premier Global Recruitment caters for all levels and all sectors and welcomes CV\'s (in English) from anyone seriously seeking employment. Premier Global Recruitment also welcomes contact from prospective employers seeking to establish a long-term, proactive and productive cost-effect solution to their staffing requirements.