Analist Cercetare

ProTV

21-03-2008 | EXPIRA LA 20-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordonarea proiectelor de cercetare de piata
- Definirea obiectivelor si a targetului cercetarii
- Esantionare, validarea bazei de date rezultata
- Analiza datelor de cercetare
- Prezentarea raportului de cercetare


CERINTE

- Absolvent de studii superioare (Statistica, Sociologie, Matematica)
- Cunostintele foarte bune de cercetare de piata, cercetare sociologica, constituie avantaje
- Experienta in domeniu constituie un avantaj
- Capacitatea de coordonare a unui proiect
- Obisnuinta de lucru cu cifrele si cu analize statistice
- Sociabilitate, rezistenta la stress, flexibilitate, simtul umorului
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv, mediu de lucru profesionist si dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

ProTV activeaza pe piata romaneasca din 1 decembrie 1995. Este postul de televiziune care a revolutionat termenul de televiziune privata in Romania si care a dat, practic, startul pentru o serie de produse puternice pe piata media romaneasca: PRO TV, Acasa, ProCinema, ProTV International, Sport.ro, MTV, ProFM, InfoPro, ProFm Dance