Analist baza de date

SC ENSIGHT MANAGEMENT CONSULTING SRL

08-10-2006 | EXPIRA LA 14-10-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Analizează eficient datele clienţilor şi ale firmei în scopul sintetizarii si prezentarii lor;
 Analizează şi documentează temeinic rezultatele analizei tehnice în primul rand pentru managementul si interogarea bazelor de date si apoi servicedesk, gestionarea inregistrarilor tehnice si a documentelor de procedura, integrare de sisteme, proiectarea de solutii tehnice de baze de date
 Asistenţă la execuţia misiunilor de consultanţă IT şi management conform procedurilor şi fazelor misiunilor proprii Ensight Management Consulting;
 Participă la optimizarea organizării interne Ensight Management Consulting (procese, documente, standarde, proceduri);
 Gestionează relaţiile cu personalul clientului sau personalul acestuia în conformitate cu standardele specifice domeniului de activitate, firmei Ensight Management Consulting si clientului;
 Coordonarea proiectelor clientilor, inclusiv analizarea problemelor, identificarea solutiilor si implementarea lor;


CERINTE

 EXPERIENTA RELEVANTA: INTEROGARE BAZE DE DATE DE COMPLEXITATE MARE, MINIM 3 ANI;
 CUNOSTIINTE SOLIDE SQL;
 EXCELENTE ABILITĂŢI DE ANALIZĂ - SINTEZĂ ŞI FURNIZARE DE SOLUŢII
 Studii superioare (universitate; colegiu) în an terminal sau finalizate;
 Limbi straine: engleza nivel bun, alte limbi străine constituie un avantaj;
 Orice experienţă relevantă în domeniul interogarii/ administrării bazelor de date/ administrării aplicaţiilor ERP/ aplicaţii de data mining e considerată un avantaj;
 Abilitatea de lucru într-un mediu dinamic, rezistenţă la stres, cu initiativa, etica in munca si orientare spre client.
 Cunostinte solide de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint; Outlook); Internet Explorer;
 Excelente abilităţi de lucru atât în echipă cât şi independent.
 Creativitate şi flexibilitate;
 Abilităţi superioare de prezentare, comunicare şi relaţionare într-un context de business;
 Orientare catre client, orientare către rezultate; proactivitate;
 Abilităţi de lucru simultan pe mai multe proiecte/activităţi, abilităţi şi cunoştinte de coordonare şi gestionare proiecte (Project Management);
 Excelente abilităţi de management al timpului şi de gestionare a termenelor de executie;


BENEFICII OFERITE

 Bonus anual;
 Posibilităţi reale de dezvoltare a carierei;
 Asigurare medicala;
 Bonuri de masa;
 Formare profesionala (training profesional, coaching, certificari, cursuri limbi straine);

Numai candidatii selectati vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem una din cele mai importante companii locale de consultanta in management, cu competente complementare in domeniile: Management, Marketing, IT, Juridic, Financiar, PR & Comunicare si experienta in proiecte complexe dezvoltate pentru clienti reprezentativi din domeniile: produse industriale, servicii financiare, energie, administratie si utilitati publice, servicii profesionale, logistica, transport si distributie, telecomunicatii, constructii, publicitate, mass-media
Misiunea noastra este de a accelera evolutia clientilor nostri prin intermediul unor solutii de business integrate
Consideram ca performantele noastre si calitatea serviciilor oferite unui portofoliu foarte mare de clienti , ar putea sa motiveze orice candidat in a ni se alatura.