Job expirat
Analizează eficient datele clienţilor şi ale firmei în scopul sintetizarii si prezentarii lor;
Analizează şi documentează temeinic rezultatele analizei tehnice în primul rand pentru managementul si interogarea bazelor de date si apoi servicedesk, gestionarea inregistrarilor tehnice si a documentelor de procedura, integrare de sisteme, proiectarea de solutii tehnice de baze de date
Asistenţă la execuţia misiunilor de consultanţă IT şi management conform procedurilor şi fazelor misiunilor proprii Ensight Management Consulting;
Participă la optimizarea organizării interne Ensight Management Consulting (procese, documente, standarde, proceduri);
Gestionează relaţiile cu personalul clientului sau personalul acestuia în conformitate cu standardele specifice domeniului de activitate, firmei Ensight Management Consulting si clientului;
Coordonarea proiectelor clientilor, inclusiv analizarea problemelor, identificarea solutiilor si implementarea lor;
EXPERIENTA RELEVANTA: INTEROGARE BAZE DE DATE DE COMPLEXITATE MARE, MINIM 3 ANI;
CUNOSTIINTE SOLIDE SQL;
EXCELENTE ABILITĂŢI DE ANALIZĂ - SINTEZĂ ŞI FURNIZARE DE SOLUŢII
Studii superioare (universitate; colegiu) în an terminal sau finalizate;
Limbi straine: engleza nivel bun, alte limbi străine constituie un avantaj;
Orice experienţă relevantă în domeniul interogarii/ administrării bazelor de date/ administrării aplicaţiilor ERP/ aplicaţii de data mining e considerată un avantaj;
Abilitatea de lucru într-un mediu dinamic, rezistenţă la stres, cu initiativa, etica in munca si orientare spre client.
Cunostinte solide de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint; Outlook); Internet Explorer;
Excelente abilităţi de lucru atât în echipă cât şi independent.
Creativitate şi flexibilitate;
Abilităţi superioare de prezentare, comunicare şi relaţionare într-un context de business;
Orientare catre client, orientare către rezultate; proactivitate;
Abilităţi de lucru simultan pe mai multe proiecte/activităţi, abilităţi şi cunoştinte de coordonare şi gestionare proiecte (Project Management);
Excelente abilităţi de management al timpului şi de gestionare a termenelor de executie;
Bonus anual;
Posibilităţi reale de dezvoltare a carierei;
Asigurare medicala;
Bonuri de masa;
Formare profesionala (training profesional, coaching, certificari, cursuri limbi straine);
Numai candidatii selectati vor fi contactati.
Suntem una din cele mai importante companii locale de consultanta in management, cu competente complementare in domeniile: Management, Marketing, IT, Juridic, Financiar, PR & Comunicare si experienta in proiecte complexe dezvoltate pentru clienti reprezentativi din domeniile: produse industriale, servicii financiare, energie, administratie si utilitati publice, servicii profesionale, logistica, transport si distributie, telecomunicatii, constructii, publicitate, mass-media
Misiunea noastra este de a accelera evolutia clientilor nostri prin intermediul unor solutii de business integrate
Consideram ca performantele noastre si calitatea serviciilor oferite unui portofoliu foarte mare de clienti , ar putea sa motiveze orice candidat in a ni se alatura.