Analist bancar Helpdesk Internet Banking

Banca Romaneasca

27-07-2007 | EXPIRA LA 26-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Ofera informatii si asistenta clientilor pentru aplicatia Internet Banking.
- Inregistreaza solicitarile si observatiile clientilor in aplicatia dedicata.
- Monitorizeaza functionarea aplicatiei Internet Bankink in scopul identificarii si remedierii erorilor, in colaborare cu Divizia IT.
-Ofera suport utilizatorilor interni in scopul respectarii procedurilor de activare a clientilor beneficiari ai serviciului de Internet Banking.
- Activeaza clientii si defineste utilizatorii acestora in aplicatia Internet Banking.
Efectueaza documentarea, urm¿rirea ¿i monitorizarea problemelor sesizate de utilizatori pentru a asigura rezolvarea lor intr-o perioada de timp optima.


CERINTE

- absolvent sau student in ultimul an al unei facultati din domeniul IT
- abilitati de comunicare si relationare cu clientii
- limba engleza nivel mediu
- program de lucru de 8 ore
- disponibilitate de a lucra in ture si in weekend


DESCRIEREA FIRMEI

Banca Romaneasca este parte a Grupului National Bank of Greece (NBG), grup ce detine o pozitie dominanta pe piata serviciilor financiare din Europa de Sud Est, avand un portofoliu de 10 milioane de clienti.
In decembrie 2003, NBG a achizitionat pachetul majoritar la Banca Romaneasca, detinand in prezent 87,14% din capitalul social al acesteia.
In ultimul an, Banca Romaneasca si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca marindu-si semnificativ cota de piata pe segmentul clienti persoane fizice