Analist bancar Calitate Retea / Divizia Retea - Sector Suport

BANCA ROMANEASCA SA

27-08-2007 | EXPIRA LA 26-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Primeste reclamatiile si opiniile clientilor si gaseste solutii la problemele acestora;
- Sumarizeaza solicitarile si reclamatiile clientilor pentru a le raporta departamentelor bancii responsabile cu rezolvarea situatiilor prezentate de catre client;
- Dezvolta o baza de date cu problemele sesizate de clientii bancii, stadiul si modul de rezolvare al acestora;
- Dezvolta sisteme de masurare a calitatii serviciilor oferite de banca si a performantelor retelei.


CERINTE

- Studii superioare economice;
- Minim 3 ani experienta bancara;
- Cunostinte de limba engleza
- Abilitati operare PC (Word, Excel);
- Abilitati excelente de comunicare si relationare;
- Initiativa, abilitati de vanzare si organizare


DESCRIEREA FIRMEI

In noiembrie 2003, cel mai mare grup financiar din Europa de sud-est, grupul National Bank of Greece (NBG), a achizitionat pachetul majoritar la Banca Romaneasca.

Datorita suportului financiar al actionarului sau majoritar, National Bank of Greece, in februarie 2006, Banca Romaneasca si-a majorat capitalul social cu 68 milioane Euro, ajungand in prezent la o valoare de peste 112 milioane euro. In prezent este detinuta in proportie de 88,70% de National Bank of Greece, si 10,18% de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.

Grupul NBG are o prezenta puternica in 5 tari din Sud-Estul Europei, o retea in plina dezvoltare de peste 850 de sucursale, 21.000 de angajati si o cota de piata regionala de aproximativ 10% din creditele acordate persoanelor fizice.