Analist bancar Calitate Retea

BANCA ROMANEASCA SA - MEMBER OF THE NATIONAL BANK OF GREECE GROUP

23-10-2007 | EXPIRA LA 22-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Primeste reclamatiile si opiniile clientilor si gaseste solutii la problemele acestora;
- Sumarizeaza solicitarile si reclamatiile clientilor pentru a le raporta departamentelor bancii responsabile cu rezolvarea situatiilor prezentate de catre client;
- Dezvolta o baza de date cu problemele sesizate de clientii bancii, stadiul si modul de rezolvare al acestora;
- Dezvolta sisteme de masurare a calitatii serviciilor oferite de banca si a performantelor retelei.


CERINTE

-Studii superioare economice;
- Minim 3 ani experienta bancara;
- Cunostinte de limba engleza
- Abilitati operare PC (Word, Excel);
- Abilitati excelente de comunicare si relationare;
- Initiativa, abilitati de vanzare si organizare


DESCRIEREA FIRMEI

Banca Romaneasca este parte a Grupului National Bank of Greece (NBG), grup ce detine o pozitie dominanta pe piata serviciilor financiare din Europa de Sud Est, avand un portofoliu de 10 milioane de clienti.
In decembrie 2003, NBG a achizitionat pachetul majoritar la Banca Romaneasca, detinand in prezent 87,14% din capitalul social al acesteia.
In ultimul an, Banca Romaneasca si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca marindu-si semnificativ cota de piata pe segmentul clienti persoane fizice.

Daca doresti sa te alaturi echipei BANCA ROMANEASCA si indeplinesti cerintele descrise mai sus, trimite-ne CV-ul, insotit de o scrisoare de intentie (in care sa precizezi pozitia pentru care doresti sa candidezi), pana la data de 29.09.2006, la adresa: Banca Romaneasca, Divizia Resurse Umane, Union Center, str. Ion Campineanu nr. 11, sector 1, Bucuresti, fax 021 3059262, mentionand codul de referinta HR.
Vor fi contactati pentru interviu numai candidatii care corespund cerintelor mentionate.