ANALIST ACHIZITII (Departament Administrativ)

City Pharma

08-09-2008 | EXPIRA LA 14-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Participare activa la procesul de aprovizionare administrativa si asigurare centralizata a achizitiilor;
- Intocmirea de analize comparative ale furnizorilor si propunere de masuri de optimizare a surselor de aprovizionare;
- Mentinerea contactul cu furnizorii de produse si servicii;
- Cautarea de furnizori noi in functie de solicitari;


CERINTE

- Studii superioare;
- Experienta minim 2 ani in specificul postului;
- Foarte bune abilitati de comunicare si inter-relationare, management al documentelor;
- Buna abilitati de operare PC (Excel, Word);


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru placut;
- Posibilitati de perfectionare in domeniu;
- Posibilitati de promovare.


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o experienta de peste 7 ani pe piata produselor farmaceutice din Romania, Hermes Pharma detine astazi o retea de peste 100 de farmacii in toate judetele tarii.
Incepand cu anul 2004, Hermes Pharma isi promoveaza lantul de farmacii sub brandul City Pharma, exprimand un nou concept de farmacie, deschis familiei tinere, dinamice, moderne. Sloganul - Prieteni de familie - reflecta intru totul aceasta directie.
City Pharma este farmacia care intelege cel mai bine nevoile pacientilor ei, oferindu-le exact ceea ce au nevoie intr-un cadru placut si prietenos, punand la dispozitia acestora un portofoliu diversificat si complet de produse: medicamente, parafarmaceutice, cosmetice, dermocosmetice, produse pentru ingrijirea si cresterea copiilor.
Calitatea serviciilor oferite pacientilor nostri se datoreaza faptului ca intreaga echipa City Pharma impartaseste acelasi set de valori: profesionalism, responsabilitate, calitate, corectitudine, incredere, implicare.
Competentele angajatilor nostri definesc succesul City Pharma.
Suntem o companie dinamica, aflata in plina dezvoltare, o companie care pune pe primul plan omul, fara de care obiectivele de business nu se pot atinge.