ANALIST ACHIZITII

RELAD PHARMA SRL

05-07-2010 | EXPIRA LA 11-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Sustine la timp echipa departamentului cu informatii acurate pentru a lua decizii responsabile de
business;
- Construieste si furnizeaza rapoarte standard si la cerere;
- Dezvolta si optimizeaza modele concentrate pe optimizarea achizitiilor;
- Sustine Directorul de Achizitii in procesul de bugetare si tot ce decurge din acest proces;
- Dezvolta mentine si imbunatateste Sistemul de management al informatiilor pentru Departament;
- Furnizeaza rezultatele indicatorilor de performanta in vederea masurarii performantei in specificul postului;
- Propune modalitati de eficientizare a activitatilor sale si ale departamentului.


CERINTE

- Studii superioare de specialitate;
- Experienta in specificul postului minim un an;
- Bune abilitati de operare PC: Excel, Word, SAP, MS SQL, FOX PRO;
- Foarte bune abilitati de comunicare in scris si oral in limba romana si engleza.


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru dinamic;
- Posibilitatea de avansare si dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

RELAD este unul din liderii pietei de distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice din Romania. La ora actuala RELAD are peste 800 de angajati, care isi desfasoara activitatea in cele 15 subsidiare deschise in cele mai mari orase din tara. RELAD distribuie aproximativ 5000 de produse apartinand unui numar de peste 150 de producatori de renume de pe piata internationala de profil.