Agent Vanzari pentru Bucuresti

Job Connect

29-01-2010 | EXPIRA LA 04-02-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie privata, avand capital romanesc care s-a infiintat in septembrie 2002, odata cu adaptarea legislatiei din Romania la normele Europene in vigoare, privind siguranta traficului de marfa si persoane.
Au ca si principal obiect de activitate: oferirea de solutii in domeniul tahografelor, limitatoarelor de viteza, sistemelor de masurare a combustibilului si a managementului flotelor de vehicole de transport marfa sau calatori.
Produse: tahografe, limitatoare de viteza, benzi reflectorizante, piese de schimb si accesorii pentru tahografe, sisteme de masurare a combustibilului pentru vehicole de transport marfa si calatori, sisteme de citire si evaluare a diagramelor, precum si solutii pentru repararea parbrizelor.
Aceste servicii au o acoperire nationala datorita retelei de distribuitori construita si prezenta in majoritatea judetelor.

Despre noi:
Suntem o companie de recrutare, activa pe piata din decembrie 2007 si facem posibila intalnirea dintre oamenii meniti sa lucreze impreuna.
Fiecare proiect de recrutare este tratat cu deschidere, seriozitate si operativitate de catre consultantii echipei noastre. Sunteti profesionistul de care avem nevoie, iar noi suntem profesionistii care va propun cele mai bune optiuni de angajare.
Clientul nostru cauta pentru dezvoltarea retelei nationale de vanzari un agent pentru Bucuresti si zonele limitrofe.

Responsabilitatile lui sunt:

Realizarea planului pe zona aferenta, ocupandu-se de tot ceea ce insemana vanzari;
Identifica potentiali clienti si preia clientii deja existenti;
Furnizeaza informatii despre concurenta pe zona aferenta, despre activitatile acesteia;
Realizarea target-ului lunar;
Semneaza contracte cu cei amintiti;
Identificarea reclamatiilor din teren;
Prezentari de produse si monitorizarea comenzilor lansate;
Urmarirea si recuperarea sumelor neincasate de la clienti;


CERINTE

Cerinte:

-studii superioare de preferinta tehnice (inginerie, auto, transporturi, etc);
- experienta in vanzari minim 3 ani;
- o buna cunoastere a clientelei targetate de clientul nostru (firme de logistica si transporturi, dealeri);
-cunostinte operare PC ( Office);
- cunostinte limba engleza (avantaj);
- permis conducere categoria B.


BENEFICII OFERITE

Oferta (bonus):
-salariu fix cu posibilitatea renegocierii lui dupa 3 luni;
-sistem de comisionare avantajos bazat pe incasari in functie de categoria de clienti;
-masina Hyunday Accent;
-laptop;
-training la locul de munca.


DESCRIEREA FIRMEI

Firma Job Connect s-a nascut din dorinta de a face posibila intalnirea oamenilor meniti sa lucreze impreuna.

Sunteti profesionistul de care avem nevoie, iar noi suntem profesionistii care va propun cele mai bune optiuni de angajare.

Oferim urmatoarele servicii:
- recrutare si selectie de personal;
- leasing de personal;
- training si consultanta;
- evaluare psihologica;
- solutii de finantare in HR.