Job expirat
Responsabilitati:
- Promoveaza si comercializeaza produsele companiei asigurand la nevoie montajul lor sau punerea lor in functiune
- Participa la realizarea targetului lunar si anual de vanzari
- Implementeaza politica comerciala a companiei si urmareste evolutia pietei
- Proceseaza cereri de oferta venite pa email/telefon/showroom si oferteaza, intocmeste comenzile si contractele
- Mentine si dezvolta reteaua de clienti, urmarind in permanenta atragerea de clienti noi
- Solicita si inregistreaza informatiile necesare pentru definirea clientului si initiaza discutii cu privire la conditiile contractuale
- Asigura consilierea tehnica a clientilor existenti sau potentiali si identificarea corecta a serviciilor ce urmeaza a fi ofertate
- Participa activ la identificarea perceptiilor si asteptarilor clientilor, precum si gasirea solutiilor de ridicare a nivelului de satisfactie a acestora
- Stabileste si dezvolta relatii profesionale cu clientii
- Monitorizeaza concurenta si propune directii de actiune adecvate in vederea cresterii afacerii pe zona alocata
- Furnizeaza rapoarte de activitate saptamanale catre superiorul direct
- Respecta cu strictete procedurile, normele si reglementarile interne
Candidatul ideal / cerinte:
- Orientat catre rezultate si indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare si anuale
- Dorinta de a performa in domeniul Horeca
- Experienta de consultant vanzari pe piata produselor si echipamentelor profesionale pentru segmental HORECA consituie un avantaj
- Abilitati de comunicare si negociere
- Spirit entuziast, proactiv, inovativ
- Seriozitate, punctualitate, devotament, respect
- Flexibilitate si deschidere la sugestii
- Cunostinte avansate de operare PC,
- Cunostinte limba engleza - mediu, avansat
- Spirit de lucru in echipa
- Capacitate de organizare si planificare a activitatilor cu clientii
- Intelegere excelenta din punct de vedere tehnic al produselor
- Experienta in vanzari si negociere directa cu clientii minim 3 ani
- Cunostinte minime de contabilitate primara (intocmirea facturilor, chitantelor, cunoasterea instrumentelor de plata)
- Permis de conducere B cu vechime de minim 3 ani - fara incidente majore
Beneficii:
- Oportunitatea de lucru intr-un segment dinamic si atractiv
- Beneficiaza de know-how-ul si suportul managementului
- Se ofera pachet salarial competitiv, bazat pe performanta (salariu fix + bonusuri din vanzari)
- Laptop
- Telefon
- Posibilitate cresterii profesionale / promovare in postul de director vanzari
www.activrecruitment.ro
Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.
Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!