Agent Vanzari Call Center - full time (Telesales)

ROMTELECOM

06-06-2014 | EXPIRA LA 06-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Program de lucru : full time de luni pana vineri. Angajarea se face printr-o firma terta.

1. Activitati Outbounbd (contactare clienti in vederea vanzarii de servicii) si Inbound (preluare solicitari):
- Contacteaza clientii din baza de date alocata si prezinta caracteristicile produsului, pachetelor de servicii si explica
beneficiile aferente;
- Informeaza clientii potentiali despre beneficiile produsului, oferta comerciala, promotii etc.
- Identifica nevoile clientilor si recomanda pachetul de servicii potrivit;
- Transmite contractul si se asigura ca furnizeaza toate informatiile referitoare la semnarea si transmiterea acestuia in
format fizic catre echipa de PM;
- Preia apeluri inbound si ofera asistenta si solutii specifice nevoilor clientilor;
- Actualizeaza si imbunatateste periodic/de cate ori este necesar bazele de date cu care lucreaza;
2. Asigura feedback pentru echipa de PM:
- Solicita feedback de la clienti si transmite in timp util superiorului ierarhic informatiile obtinute;
- Identifica si propune noi modalitati de comunicare a informatiilor in scopul cresterii eficientei muncii
3. Mentine relatia cu clientii existenti:
- Trateaza solicitarile de baza cu privire la campania AdWords si raportare;
- Dezvolta si mentine relatiile cu clientii existenti;
- Pastreaza contacte regulate cu clientii si identifica oportunitati de up-sell, cross-sell, retentie;


CERINTE

- Studii medii sau superioare (Economic, comercial, marketing, tehnic);
- Experienta de lucru in call-center/vanzari, customer care sau customer service;
- Experienta anterioara campanii Google AdWords;
- Experienta anterioara pe un post similar constituie un avataj;
- Cunostinte marketing online ;
- Cunostinte Google AdWords Search & Display;
- Cunostinte produse Google - Google AdWords, Analytics
- Intelegerea mecanismelor SEO;
- Certificare Google AdWords Fundamentals constituie un avantaj;
- Engleza - nivel avansat;
- Cunostinte avansate pachet MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
- Cunostinte aplicatii CRM constituie un avantaj;
- Cunostinte despre piata de online retail;
- Aptitudini de comunicare si negociere;
- Abilitati de ascultare si intelegere a nevoilor clientului;
- Capabil sa sustina prezentari intr-o maniera structurata si usor de inteles;
- Capacitate de concentrare, flexibilitate in gandire;
- Stabilitate emotionala, capacitate de a lucra in conditii de stres


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...